Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til oprettelse af webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 6. Aug 16
Indlæg ialt: 14
Fra  Smilow Design Denmark Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah

Tak for hjælpen, det vil jeg prøve ;)

Mvh. Jannie Smilow

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie Smilow :

Hej Peter.

Jeg tror at alt er opdateret, også min paypal plugin, men jeg tjekker lige. 

Jeg forsøger mig også med at få min netudbyder til at opdatere PHP til nyeste version.

Kan det være rigtigt at opdatering af SSL skal koste mere oveni hver måned? Det synes jeg måske er lige frækt nok? At betale mere for nyeste opdatering..??

Tak for hjælpen og dejligt at høre at det ikke lige var 40 cm fra skærmen at problemet var.... Smile

Mvh. Jannie Smilow

Et SSL certifikat kan koste fra et par hundrede kroner til flere tusind per år så 40kr. om måneden er absolut ikke urimeligt og slet ikke hvis du ikke skal slippe noget for installation.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni,
alternativt hvis jeg må anbefale dig god hosting, og fantastisk support, med gratis SSL,
og .php version op til V. 7.0 der er der ikke mange hosting udbydere der har endnu :) 

http://wphosting.dk/ 

Tag lige et kig på dem, og få din egen hosting, så styrer du også meget mere selv, også fremadrettet.

Mvh. Per

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Sørensen:

Et SSL certifikat kan koste fra et par hundrede kroner til flere tusind per år så 40kr. om måneden er absolut ikke urimeligt og slet ikke hvis du ikke skal slippe noget for installation.

Du kan også få dem gratis, eller til 65kr om året inkl moms :-) 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Middelfart
Tilmeldt 6. Aug 16
Indlæg ialt: 14
Fra  Smilow Design Denmark Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja jeg kommer vist ikke udenom at skulle betale for opdatering af SSL... Jeg har nu opdateret min PHP til 7,0 og det hjalp ingenting. Der er stadig meddelelsen om at jeg skal installere OpenSSL >=1.0.1 på min server.

Jeg føler mig lidt låst "hvor jeg er" mht. netudbyder lige nu. Har jo netop betalt oprettelsesgebyr osv... Så medmindre nogle af jer kender et sted som kan flytte hele hjemmesiden over hos en ny netudbyder uden et nyt oprettelsesgebyr så må jeg betale de 60 kr pr. måned her til at starte på. Det er simpelthen en udfordring for meget, hvis jeg også skal til at tage backup og "starte forfra" et nyt sted. Så må jeg genoverveje efter et stykke tid om der skulle være andre steder, jeg billigere kan placere min hjemmeside. Per jeg har noteret dit forslag og kigger nærmere på det ;)

Tusind tak for jeres mange indspark, jeg er meget taknemmelig, fantastisk med sådan et netværk. Hjemmesiden er allerede rettet helt til dansk og jeg er SÅ klar til at få gang i webshoppen for alvor! 

Mvh. Jannie Smilow

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)