Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man nemmest nye leverandører?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har en webshopwww.sommerhave.dk og ønsker at udvide vores sortiment.

Er der nogen af Jer her inde der ved hvordan man lettest og direkte finder frem til nye leverandører,

eller er det en statshemmelighed?

Jeg har selv fundet frem til en meget spændende leverandør som jeg har indgået samarbejde med, men det var en noget snørklet vej jeg måtte gå, og derfor spørger jeg nu som jeg gør.

Venlig hilsen

nordiskdh

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

nordiskdh@gmail.com:
eller er det en statshemmelighed?

Ja for mange er det, for har men en super leverandør forære man det jo ikke væk til en potentiel konkurrent.  Mange brug rigtigt lang tid på at finde den/ de gode leverandører, det kan tage måneder eller år at finde de bedste eller unikke leverandører.

Der er flere gode muligheder for at finde potentielle leverandører,  et rigtigt godt sted at starte er at tage på en international fagmesse indenfor det ønskede fagområde, der findes stort set fagmesser indenfor alle tænkelige og utænkelige områder.

Brug indkøbguides;   f.eks Kompass eller Wer lirfert was.  Alternativt kan man tit finde info vedr. leverandører i div. fagblade.

Internettet søg f.eks på Google, ja det lyder helt banalt, men ofte bruger folk de forkerte kombinationer af søgeord.

 

  

Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for dit input.

Du har nok ret i at mange helst vil holde det for sig selv, hvordan de fant frem til deres leverandører.

Jeg er allerede bekendt med de muligheder du foreslår og det er nok bare sådan man må gøre.

Men tak for dit inspark og fortsat god aften.

Hilsen

nordiskdh

Tilmeldt 21. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en allerede eksisterende hjemmeside, hvorpå man har valgt at samle leverandørerne og kunderne under én hjemmeside? Er der nogle negative aspekter i dette? Det gør det en del lettere for kunderne, og leverandørerne har lettere ved at blive opsporet :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)