Hej, jeg står desperat og ikke ved hvad jeg skal gøre!
har handlet med en ung kvinde, som købte en Fjallraven taske fra mig, jeg sagde til hende, at der sagtens kunne komme en PC på 13'' i, hvilket også var korrekt. Idag får jeg en besked, hvor hun skriver, at hun er utilfreds med tasken og vil have pengene retur? Det drejer sig om 450,- for denne mellem fjallraven taske ?
Jeg har sagt til hende, at hun sagtens kunne videre sælge den, men det vil hun bare ikke, hun vil bare have sine penge og tasken returneret på mandag??!
Spar dig selv besværet. Giv hende pengene retur, og undgå en dårlig Trustpilot anmeldelse, samt en masse diskussion frem og tilbage. Videre til næste kunde :-)
Har hun købt den over nettet eller har hun set den fysisk?
Men synes du skal tage det helt roligt. Hvis du har solgt den via nettet og har beskrevet, at den ikke er ny og viser tegn på brug - så er det også det samme som købt som beset.
Du kan bare nævne for hende, at handlen for dit vedkommende er afsluttet.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.