Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør til tøjfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger tøjleverandøre til mit nye tøjfirma som jeg går og tænker på at starte op. Jeg har tanker om at firmaet skal hedde Con São, for jeg synes det lyder rigtig fedt og det er et navn der kan skabe omtale. Primært vil jeg starte ud med at sælge t- shirts. Men tanker skal gøres til virkelighed, så her står jeg og mangler en som er okay billig, men stadig levere i god kvaltiet til et nyopstartet firma. Jeg vil gerne høre jeres bud, skriv endelig hvis du er leverandør. Priserne behøver ikke at være helt i top. Men vil gerne høre hvad et eksempel på priser kunne være.

- Con São / Oliver.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Oliver,

Mit navn er Kasper, og jeg driver til dagligt SEDIA. Men tidligere har jeg haft fingerne i din branche. Derfor vil jeg super gerne hjælpe dig med at finde en god leverandør. Jeg har en både i Polen (EU) og i Kina.

Kontakt mig via kontakt formularen på min hjemmesiden, så skal jeg nok hjælpe dig videre.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kasper,

Så har jeg sendt en mail.

- Oliver.

Fra Hjallerup
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 101
Fra  Hjallerup Solfilm Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jeg har en del tøj som er super kvalitet til de rigtige priser plus dag til dag levering Smid mig en mail på theis@hjallerupsolfilm.dk Så kan vi starte en dialog der

www.hjallerupsolfilm.dk 

vi levere alt det tøj du mangler både med og uden tryk

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

Bengtssonglass @ gmail.com eller 42657580

mvh

Søren bengtsson

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)