Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR uden firma?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Iseddike burde ikke være noget problem at få via et apotek, alternativt hos Glostrup eller Skanderborg apotek som fremstiller lægemiddel.  Trypsin mener jeg faktisk fremstilles i DK hos Orthana A/S på amager.  hvad er det for farvestoffer du søger?

Hvad er det for en spædende / special hobby du har ? 

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mjah. Altså iseddike kunne man få alle steder for nogle år siden, men det sælges vist slet ikke til privatpersoner i dag. Borup kemi producerer det så vidt jeg kan se ikke engang mere. Men jeg kan selvfølgelig prøve at kontakte Glostrup og høre ad.

Jeg troede faktisk ikke at trypsin blev produceret i DK, så jeg har ikke engang 'gidet' at kigge, men det vil jeg da tjekke op på nu. Tænker bare at jeg lander lidt i samme situation pga. det manglende CVR-nummer.

Farvestofferne er Alizarin Red og Alcian Blue, og dem har jeg meget svært ved at forestille mig fremstilles i DK :).

Det er noget der hedder diaphonization som er en form for biologisk farvning/præservering af dyr:

. Jeg har tidligere arbejdet med farvning af celler, så det er lidt i forlængelse af det, men som du kan høre har jeg lidt opstartsproblemer. Geeked

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)