Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en ung iværksætter der kan kode hjemmesider. Komplekst.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Hvis jeg havde en million kroner til at skaffe mig en fuldkommen og perfekt programmør, havde jeg gjort det. 

Det er ikke tilfældet, og det er sjældent tilfældet for nyopstartede iværksættere. Derfor er alternativet at håbe at finde en der har lyst til at starte noget op selv, i samarbejde med et team af tre andre, der er topmotiveret, og klar til at få det til at blive en succes. 

Jeg kan fuld og fast forstå at risikoen ligger meget hos programmøren i starte, hvilket netop er derfor at der ikke bliver lavet aftaler med nogen, eller startet på noget, før forretningsplanen, og forretningens nærmeste fremtid viser positive tegn - Da der som du siger, selvfølgelig ikke er nogen der vil lave en hjemmeside som derefter viser sig ikke skal bruges. 

Jeg forstår godt din tankegang. Jeg er allerede kommet i snak med nogle stykker med dette indlæg. Forhåbentlig finder jeg en der er villig til at satse, og leve noget af sin iværksætter-drøm ud, med denne ide. Det må tiden vise. 

Jeg holder dog fast i at den information der er givet er nok, på dette forum. Det resterende er noget man får via mail, hvis man som programmør kontakter mig :)
Forstår godt det er irriterende, men hvis man føler man har en god ide, synes jeg man kan respektere det. 

Skal dog siges, at jeg stadig sætter pris på de forskellige svar herinde. Måske noget jeg vil bruge fremadrettet hvis denne form for "søgning af partnere" ikke fungere som håbet. 

Søger stadig interesserede udviklere. 

God weekend. 

morten 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis i ikke har en pengene så tage et ekstra job og spar op til det 

ja de får pengene fordi de har taget en lang uddannelsen og tilegnet sig en masse viden og hvis ikke vil betale eller arbejde for , er der jo den mulighed at i tager nogle kursus og begynde selv på programmering , det vil selvfølgelige betyde det koster tid at komme i gang for den viden en uddannelsen har givet dem , det har kostet hårdt slid at tage den uddannelsen

jeg er dog sikker hvis jeg sat mig for at lave nogle kode skulle det nok lykkes indenfor et år eller mere , men det er jo også en lav årsløn hvis man bruger test sine fejl og lære noget nyt som ikke skal bruges igen og man har brugt langt over 2000 timer på det tænk hvor meget du havde tjent med mindste løn det burde kunne betale en webmaster end du selv skulle begive dig ud i det , derved er det nok den bedste løsning gå ud spar op og betale en webmaster 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

som prgrammør skulle jeg have minimum 50% af virksomheden for den tid jeg skal ligge i det.. desuden ville det være et krav at personen der kun kommer til bordet med PS skills bliver nedgraderet til konsulent der kan blive betalt for sit arbejde.. man giver sq da ikke procenter til den person der har lavet layoutet, jeg har aldrig hørt noget så sjovt :D hvad skal han bringe til bordet i det lange løb ? desuden vil jeg spørge jer hvilke kvalifikationer i har fra tidligere projekter.. hvis svaret er skoleprojekter er jeg allerede på vej ud af døren medmindre jeres idé er intet mindre end fantastisk. vælger jeg så at blive selvom i ingen erfaring har, ja så skrumper jeres ejendel yderligere og jeg ender omkring de 60-70%. det er godt nok sjældent at jeg hører om marketing folk der har fået en ide til en hjemmeside som jeg ikke selv har haft 10 år før.. sry.. det er bare facts :P det er nok langt fra alle programmører der er ligeså arrogante som jeg men sådan bliver man i det her game.. min pointe er at medmindre jeres ide er fuldstændig revolutionerende betyder det absolut ikke noget at i skriver om den her i dette forum. Jeres bedste chance er dog at spare pengene op og få det lavet af nogle folk ude i asien til en brøkdel af hvad det ville koste herhjemme.. så sidder i tilgengæld også med hele virksomheden selv og kan vælge at give den meget heldige grafiker hans 30%.. held og lykke :D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Santon:

Ville gerne fortælle mere om selve ideen, men det bliver over mail til de interesserede :) Primært fordi ideen helst ikke skal ud offentligt. 


Åh... Jesus Kristus. 

Hvordan skulle nogle blive fristet til at kontakte dig, når der absolut (næsten) ingen information er om ideen? Du bliver nødt til at åbne mere op, hvis du vil finde det, du søger - ikke vær bange for at dele ideen; hvad er det værste, der kan ske? Lidt konkurrence?

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt mærke en svær utilfredshed med at der ikke bliver delt så meget som i håbede.

Først og fremmest, vi er allerede blevet kontakt af mere end 10, som alle har fået en dybegående beskrivelse af hvordan projektet og forventningerne er. Er det noget man har lyst til ligeledes at få, i stedet for at bruge sin tid på at skrive utilfredse svar til dette post, så er man mere end velkommen til at skrive en mail.

Jeg forstår godt i vil have mere information, men at skrive det samme som de første tre har skrevet, hjælper ikke umiddelbart på min søgning. 

For alle jeres gode "bumps" så folk ser vores opslag, vil jeg gerne give en kort forklaring til dem der ikke er programmøre, men har lyst til at dæmpe deres irritation, til dem der skriver en email. 

Ha' en god weekend :)

//Morten

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Santon.

Det kunne være fedt om du gad at dele 'slutresultatet' af alt det her når i engang er kommet videre med projektet, f. eks om i rent faktisk fandt en god udvikler og i fik success med virksomheden - eller om rådende der blev givet i denne tråd måske skulle være blevet fulgt :-) 

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren. 

Det lover jeg at jeg nok skal. Som skrevet tidligere, vil jeg også gerne bruge de kommentarer i dette opslag, til at indse at jeg har taget fejl, hvis alt sammen går i vasken - Næste gang il jeg udtrykke mig mere klart, og forklare mere end jeg har gjort denne gang. 

I får en opdatering :)

//Santon

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)