Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konstruktiv feedback til min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Johannes1998:

Dog har kai green ikke hjulpet, selvom det for mig nok altid vil være en drøm, men mon ikke det bliver ved det. 

Jeg har været i forløb hos diverse der har været i den danske fitness industri. Jacob sumana, sami hermez(bodybananas), Martin Nobell(nobell fitness) og Marc (get lean) Ud fra de forløb jeg har haft med dem som har været alt imellem 8-12 uger hos hver af dem, har jeg fået enormt meget erfaring med på vejen. Ikke alene erfaring men også værktøjer til at kunne udarbejde planer til mig selv, med et meget velfungerende resultat. Så det er egentlig derfor jeg har lavet siden, fordi jeg ved at, det jeg ved, kan hjælpe andre i en situation, hvor jeg selv har været :) 

Det er nok det, der bliver din udfordring, som du skal arbejde dig udenom. Jeg er med på, at Jakob Sumana er en international Mens Physique atlet, men ingen af de, du har nævnt, har nogen form for relevant uddannelse - de har maksimalt taget er par weekendkurser i kost og træning. Der er mange andre personlige trænere, som har lang uddannelse og kostvejledere ligeså. Måske bør du fokusere mere på motivationsskabelse fremfor træningsprogrammer? Vi ved alle, at man ikke kan uddanne sig til at motivere folk.... :-)

Alle dem, du nævner, er "bare" nogle gutter, der har brugt en masse tid i fitnesscenteret, spist havregryn og oksekød og har læst lidt artikler på nettet samt suget informationer. 

Jeg er dog ikke helt enig kasper. Den eneste der ikke har uddannelse af de 3 jeg nævnte er Marc fra get lean. :) 

Det som folk ikke forstår ved fitness er bare at det kræver ikke en uddannelse, spille reglerne er overalt og spillet er nemt, hvis man har tålmodighed. 

Det kræver ikke en kæmpe lang uddannelse af hjælpe folk videre indenfor fitness. 

Det er bare mit synspunkt, Jeg tror på min ide, og så må det briste eller bære :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

design okay 

pagescore er også okay https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.xn--sparsfit-94a.dk%2F&tab=desktop jeg undre mig over det ser ud som er der er 2 static systemer der trækker pagescore ned vælg den ene fra , for de begge gør siden lidt langsommere 

siden er lavet system .webnode.dk okay system selv om pagescore ikke er grøn kigger dog systemet de har 2 static der er stadard siden ved ikke rigtigt hvad 2 skal bruges til da begge jo trækker score nedad 

jeg synes valgt cms okay kun hvis siden bliver meget stor og du finder en der kan lave siden vild god pagescore og flot ville jeg overveje ny side , men især kun hvis siden bliver nok omkring 500 undersider så vokser du udad nuværende system jeg kan læse på deres siden den største løsning er 5000 mb derved er det kun hvis vokser udad siden jeg synes du skal vælge Wordpress 

jeg savner meget tekst på siden hvem er du din baggrund som har du nogle kostvejleder uddannelsen , kursus taget  det kan jeg ikke læse på siden 

træning der er jo mange former kan få en seks pack på og få flad mave , jeg ser kun lidt tekst omkring styrke træning , hvad med alle andre træning former der også giver det gode resultater 

tekstfattig siden er ikke godt i søgeresultatet , der skal tekst på siden hvis ønsker højt op , lav en masse undersider med mindst 500 ord , men en masse god viden du har om dit emme  start med 1 h1 og lav underoverskrift h2 og teksten h3 h4 h5 h6 , du har dog 4 h1 på forsiden og husker sådan set h1 h2 men bruger dem for meget især h1 

generelt hele siden igennem mangler der meta titler og meta beskrivelsen lav titlen på imellem 40-60 tegn og meta beskrivelsen på 120-160 tegn 

der mangler alle social logoer siden facebook fanside likes og del der og google plus 

alle tjekkede billeder mangler al tekst og titler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)