Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidlings virksomheder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg ville spørge om hvordan formidlings virksomheder tjener penge. Fx er der hjemmesider hvor man kan udfylde en formular og indenfor ca 24 timer får man 3 tilbud. Tager formidlings virksomheden en fast pris, pr henvisning, procentdel , eller no cure no pay fra samarbejdspartneren??

Håber at der nogle der kan svare :-)

Mvh Anton

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton

Det kan variere. Nogle tjener ved, at virksomhederne køber sig adgang til at byde på opgaver. En iværksætter søger en revisor til årsregnskab, hvorefter forskellige revisorer byder ind på opgaverne - der kan sikkert også købes klippekort.

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for svar. Det er rigtigt at det kan variere, men en vigtig detalje er, at hvorfor skal virksomheden betale hvis han ikke kan få kunden i hus?
Dvs. Får formidlingsvirksomheden penge fra 3 virksomheder som de sender til ud til.?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ALK:

Hej Kasper

Tak for svar. Det er rigtigt at det kan variere, men en vigtig detalje er, at hvorfor skal virksomheden betale hvis han ikke kan få kunden i hus?
Dvs. Får formidlingsvirksomheden penge fra 3 virksomheder som de sender til ud til.?

Det tror jeg, ja. Det er jo så derfor op til virksomheden at fremstille et tilbud, der er så attraktivt, at deres virksomhed vælges frem for de 2 andre. Det er jo det, der er meningen - at konkurrencen skal presse prisen ned, hvilket vil være til gavn for iværksætteren

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for svar.

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan være rimeligt at opkræve virksomheden? Altså jeg vil formidle kunder til rådgivningsvirksomheder.
Og prisen på deres service vil koste kunden omkring 4000-10000 kr.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)