Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres approach i forhold til bloggere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Hvad er jeres approach i forhold til at finde bloggere til at skrive om jeres produkt?

Betaler I dem for en artikel, eller tilbyder i affiliate aftaler?

Skriver I selv teksten eller gør de selv det?

Gode råd er meget velkomne :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad endelig vær med at skrive tekster for bloggeren. Det er bloggerens blog, hvorfor vedkommende skal kunne stå indenfor det, der bliver skrevet -  og de produkter, der reklameres for. Forskellen på en blogger og andre er jo også, at en blogger skriver bedre og pænere, hvorfor det er fordelagtigt, hvis bloggeren selv skrive indlægget.

Betalingsform afhænger nok meget af, hvordan artiklen og samarbejdet strikkes sammen. Hvis det er en enkelt artikel, så vil du få mere værdi for pengene med af affiliate aftale, hvor der ikke aflønnes til bloggeren, hvis det ikke har bidraget til din forretning med et indlæg.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input.

Hvordan finder man så lettest bloggere? Er det "bare" at google rundt, og skrive til dem? Eller findes der en anden måde?

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det handler om, du skal have fat i en blogger, der har nogle læsere, der tilhører den målgruppe, din virksomhed henvender sig til. Hvad laver din virksomhed?

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jeg helt med på. :)

Jeg har ikke arbejdet med bloggere før, men det kunne jo være, at der var en database, et forum eller andet sted, hvor man kunne søge. :)

Jeg sælger malerier. Oplever god vækst, og jeg er ved at være fint med på Google, hvorfor jeg er begyndt at se på andre indgangsvinkler til siden.

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget der hedder bloggers deligt der har samlet en masse blogger, hvor du netop kan vælge hvilke du gerne vil annoncere hos. Har ikke selv brugt dem endnu, men har været tæt på, men sprang fra fordi der kom andre projekter i vejen. Men tænker det er her jeg ville starte, da de har en forholdsvis stor database af bloggere :)

http://bloggersdelight.dk/for-annoncorer/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:

Ja, det er jeg helt med på. :)

Jeg har ikke arbejdet med bloggere før, men det kunne jo være, at der var en database, et forum eller andet sted, hvor man kunne søge. :)

Jeg sælger malerier. Oplever god vækst, og jeg er ved at være fint med på Google, hvorfor jeg er begyndt at se på andre indgangsvinkler til siden.

Mvh.

Bloggersdelight en mulighed. Ellers google "blog om maleri".

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis sådan noget jeg ledte efter :) Mange tak.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)