Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foreslag til designprogram til tøj!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stenlille
Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 32
Fra  EventzDanmark Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Vi er 2 unge mænd som gerne vil starte et tøjfirma op, og vi er nu nået til at skulle designe tøjet.
Da ingen af os har nogen ide om hvilket program der giver det bedste resultat, så vil vi rigtig gerne høre hvad i bruger, eller mener er godt.

Fortsat god dag.

Mvh.

Oliver Christensen & Mads Lund

Oliver Christensen - Oc@IvsBusiness.com

EventzDanmark.dk

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste måde ville måske være at gå igang med at sy, strikke, hækle, osv.

Så vil i også kunne afprøve prototyper på egen krop, og det må alt andet lige være den mest troværdige validering af kvaliteten.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu vil jeg ikke være lyseslukker, men hvis I ikke ved hvordan man designer tøj virker et tøjfirma ikke som den helt rigtige vej at gå.

Hvis I mener I har et koncept verden mangler vil jeg foreslå at I finder en der kan designe tøjet for Jer. I kan lave moodboards og referencer med Jeres idéer og få en designer til at lave de tegninger deres skal bruges.

Alternativt kan I tage en uddannelse eller kurser på VIA University College. 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En af de mest brugte og anvendelige programmer er Adobe Illustrator ;) Og det har den fordel (der er godt nok få programmer der klare enkelte ting bedre) at det kan bruges til nærmest alt hvad der har med tøj designing at gøre. Plus det er fantastisk brugervenligt og nemt at få startet ud på, men svært at mestre :P

Hertil skal i bare ind på youtube og finde passende tutorials, så er i klar til at tage mode verden med storm!


Håber det hjalp lidt på jeres spørgsmål

P.S i skal ikk hører så meget på de ovenstående indlæg, da det bestemt er muligt at gøre det selv med illustrator og hvis i er opsat på det, kan i også relativt hurtigt lære de forskellige basis ting uden de store problemer :)

MVH

Steffan

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 30
Fra  Zia´s systue Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i søger en freelance designer med speciale i illustrator så kan jeg hjælpe jer.

Ud over dette ejer jeg en systue, som kan sy jeres prototyper eller kollektioner op for jer hvis i ønsker varerne dansk produceret.

vi syer ofte prototyper og kollektioner op for virksomheder!
Du kan evt. se mere op www.ziassystue.dk

Kontakt mig og vi booker et møde!
Juliezia@gmail.com
Mobil: 61997253

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)