Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken webshop/platform skal vi vælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kvistgård
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Rideau Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et enkelt produkt som skal sælges online. Det er kun et produkt og der bliver højest 3 varianter. Shoppen skal kunne køre i op til 5 forskellige sprog og være så enkel som muligt.

Nogle der har erfaringer og gode forslag

Mvh Christian Gade

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian 

Jeg vil anbefale dig at kigge på mulighederne med en WooCommerce løsning. Du kan få implementeret modulet WPML (https://wpml.org/), som giver dig mulighed for at benytte de sprog som du måtte finde relevant for shoppen. 

Hvis du ønsker det kan du evt. købe fem domæner i de respektive sprog, og pege dem ind på det pågældende sprogs sti på hovedomænet. Her vil det nok være optimalt at benytte et .com domæne

Med WooCommerce har I gode muligheder for at opsætte produkter med varianter. Hvis standarderne ikke passer til jeres koncept, så findes der en masse plugins som kan tage produktsiderne i den retning i måtte finde fordelagtig. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig for nærmere dialog omkring jeres muligheder i WooCommerce. Jeg kan fanges pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller på tlf. 70 40 40 50. Hvis det lyster så kan du se et bredt udvalg af vores referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Ha´en rigtig god aften. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Her vil jeg uden tvivl anbefale dig, at få opsat en one-page webshop. Det betyder at hele webshoppen som sådan sætter al fokus på det ene produkt.

Ift. system er det irrelevant om i vælger Wordpress WooCommerce eller Shopify, hvis hjemmesiden kodes fra bunden. Hvis i ikke ønsker en løsning fra bunden, så synes jeg i skal finde en tema til Shopify, som i kan købe til maksimum 1.000 kr. 

Hvis det volder problemer, så skal du være velkommen til at ringe til mig eller booke et hurtigt Skype møde på www.sedia.dk

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Fra Kvistgård
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Rideau Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar. Der er noget at handle på. Måske jeg tager kontakt til dig. Men ihvertfald tak for dit råd og din tid.

Fra Kvistgård
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Rideau Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for dit svar Kasper. Har været inde og kigge på din side Sedia og tænker at vende tilbage til dig. Det er svært at få tid til at ringe om dagen, da omtalte projekt er ved siden af mit daglige arbejde. Er det ok at kontakte dig evt. senere på eftermiddagen, først på aftenen? Mvh Christian Gade

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)