Hej Alexsander
Det med at underbygge "Vi tænker på miljøet" synes jeg også ville være en god ide.
En beskrivende tekst om om Friko.dk på forsiden kan også give et klarere billede af hvem i er.
Tip til en tekst på forsiden kunne være:
Du kunne lave noget alla den her side: https://sovedyret.dk/ se det som ligger i bunden med billeder af mor med børn.
Link menuerne.
i kunne ændre opsætning af menuerne så de highlighter når man hover over dem i stedet for de rykker sig rundt. Det kan godt virke lidt forvirrende.
En tekst på banner billedet: Det kunne være baseret på din webshops USP.
Læs om USP
Grundlæggende går det ud på at finde noget omkring jeres koncept som gør jeres forretning unik i forhold til jeres konkurenter.
At i differentierer JER FRA JERES KONKURRENTER: hvorfor skulle en hundeejer vælge jeres webshop?
Logoet er fint.
Det kunne godt være noget større. så kan i overveje at rykke logoet ud til venstre og rykke " Fri fragt på ordrer over 499,- 1-4 dages levering - Vi tænker på miljøet ind mod midten. og lade dem ligge vandret på række.
Søgefeltet kan godt tåle at blive rykket en anelse til venstre så det balancerer med kanten af banneret s yderste højreside.
Så kan i eventuelt vurdere om menuen stadig skal være centreret, det kan godt fungere selv om logoet ligge ude til venstre.
Det var nogle ideer til ting i kan prøve af og se om det kan gøre en forskel.
God arbejdslyst!!
René