Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøjmærke!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stenlille
Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 32
Fra  EventzDanmark Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

-Vi er 2 unge mænd som har gået og tænkt på om vi skulle designe vores eget tøj, og den tanke vil vi rigtig gerne have til virkelighed nu. 

Derfor spørg vi til råds, så der ikke komme uventede ting lige pludselig.

Vi har lavet en form for huskeliste, så vi ved hvad vi skal være opmærksomme på, og der må i meget gerne komme med kommentar hvad vi kunne tilføje, eller gøre bedre.

Huskelisten: 

~Designe
~Navn

~CVR-Nummer
~Lager
~Forsendelser
~Hjemmeside
~E-mail
~Kontakter
~Leverandør

~Ordresystem

~E-mailsystem

~Betalingssystem

~Økonomi

-I må også meget gerne komme med forslag til de forsekellige ting, altså sådan som hvilke hjemmesidehoste vi kunne bruge osv.

Oliver Christensen - Oc@IvsBusiness.com

EventzDanmark.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det lyder super spændende. Hvis i får brug for det, så kan jeg hjælpe jer godt fra start. Jeg driver i dag SEDIA, hvor jeg opsætter professionelle webshop løsninger til mine kunder. Men før det har jeg haft et tøj mærke - virksomheden blev solgt videre for ca. 2-3 måneder siden.

Jeg kan hjælpe jer med:

- Leverandør i både Asien og EU (begge med hangtags, labels og det hele)

- Domæne + mails

- Ordresystem

- Betalingssystem

- Forsendelse + lager

- Professionel webshop / hjemmeside

Venlig hilsen,

Kasper J. Knudsen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

- Forretningsplan

- Plan over markedsføringen

- Budgetter

Hej Kasper

Super fedt, I vil starte noget op. Det er nemlig en god måde at arbejde på, når I skal starte op, eftersom I har en checkliste, hvorpå i kan krydse ting af og sætte flueben. 

1) Forretningsplan - den kan være vigtig, eftersom det forsikrer, at I har tænkt på alt det, der skal tænkes på og overvejes eller gøres. Hvordan sælger vi. Hvem sælger vi til. Hvornår sælger vi hvad, osv., osv......

2) Plan over markedsføringen - hvis du har været aktivAmino, så vil du se, at mange (specielt tøjfirmaer) laver et opslag, hvor de efterspørger hjælp til, hvordan d får solgt noget tøj. Dette problem kan i hvert fald imødekomme lidt, hvis I allerede fra start overvejer, hvem, hvordan, hvornår, hvorfor mht. markedsføringen. 

3) Budgetter - budgetter indgår i forretningsplanen, og de er med til at sikre, at I har tænkt på det hele; i økonomisk forstand. Så sæt jer ned og skriv forretningsplan og lav budgetter i fællesskab - it pays of!

Held og lykke.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

*Rettelse, jeg ved ikke hvorfor, jeg skrev "Hej Kasper" - jeg undskylder på forhånd.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej drenge

I glemmer jo det allervigtigste! Online markedsføring! (Jeg er en online markedsføring groupie ;) )

Når i har fået jeres koncept og alt det basale på plads, så begynder det sjove. Nemlig salgsdelen.

Allerede når i launcher skal i lave noget larm. Smid penge til side så i kan få taget nogle flotte billeder. Få styr på jeres storyline og brand. Fokuser specielt på disse ting:
- Kvalitet
- Farver
- Budskab

I skal have styr på jeres synlighed og content.
- Hvor skal i være på de sociale medier?
- Hvor tit, hvornår og hvad skal ud
- Hvordan differentierer i jer fra jeres konkurrenter

I er på vej ind på et marked som er godt proppet. I har mange konkurrenter og derfor skal i finde en måde, hvor i kan differentiere jer.

Lav nogle fede launches, lav kampagner der giver mening, lav et anderledes nyhedsbrev, lav en blog som giver de besøgende noget værdi. Det er alfa omega for jeres forretning 😊

I er velkomne til at kontakte mig på cr@powercircle.dk. Jeg startede selv en tøj virksomhed til at starte med, men jeg vidste ikke alt det her. Nu arbejder jeg med content marketing og SEO, og det er to elementer som er så sindssyg vigtige for jer.

Tænk visuelt. Tænk værdi. Tænk kvalitet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)