Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Dandomain webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Titlen siger det hele - Er det let? Hvor hurtigt kan man komme igang med at tage i mod kort? Dyrt/billigt? Vil med glæde høre alle erfaringer.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nemmeste jeg har prøvet er one.com, det tager ca. 20 min at sætte alt op incl dankort betaling.

Jeg har ikke prøvet dandomain, men har en webshop på prestashop. Den tror jeg bliver flyttet over til one.com snart.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

High Quality Leads:

Titlen siger det hele - Er det let? Hvor hurtigt kan man komme igang med at tage i mod kort? Dyrt/billigt? Vil med glæde høre alle erfaringer.

Det kommer meget an på hvor fyldestgørende en løsning du ønsker derinde. Typisk vil det over tid blive en større omkostning at benytte disse hostede løsninger, fremfor et få etableret en shop i et Open Source CMS, såsom WordPress eller Prestashop. Ved sidstnævnte løsning betaler du typisk en engangspris, hvorefter du selv kan styre dine løbende omkostninger, alt afhængigt af hvorvidt du selv ønsker at stå for den tekniske drift. 
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft min shop i 7 år nu, og er godt tilfreds.

Der er absolut en del mangler, og flere ting som kan være vanskeligere at tilpasse, da det er et " lukket system".

Som det også nævnes, kommer du let deropad i pris, med de nødvendige tilkøb

Jeg ligger på ca. DKK 1.000,- pr måned i faste omk. hos dem.

Men som sagt virker det super for en som mig, der blot forlanger at tingene virker, og ikke vil rode med koder mv. selv. ( og det virker 99,9% af tiden)

Vedr. kortbetaling, er det dig selv der skal søge, alt efter hvilken løsning du vil have.

Jeg har alle kort, og gjort det gennem Teller/Nets , hvilket er klart billigste løsning, hvis du forventer stor/høj omsætning.

En lille hyggeshop, kan sikkert fravælge Dankort ( og dermed nets), og komme billigere ud samlet.

Men blot så du husker at når du stiger i omsætning, er det godt at have det billige Dankort med.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sjældent særligt dyrt at komme i gang med starte en webshop. Det er de reelle udgifter når du fx skal have tilpasset et webdesign eller tilføje ekstra moduler. Ofte kommer de rigtige udgifter, som koster på den lange bane sjældent frem det første år eller når du skriver dig op til en webshop på prøve. 

Fx hvis du ikke gør dig i kodning eller html er de fleste e-handelsløsninger en stor udfordring for dig. Der er langt mellem de virkelige brugervenlige løsninger og det kan være rigtigt svært, at spotte mår man går i gang med at starte en webshop. 

Så når en e-handelsløsning skriver at det koster 299 at komme i gang, så er det uden tilpasning af dit template og når introperioden er færdig betaler du for de moduler du bruger og så kan det komme til at koste fra 1000 til 1500 kroner om måneden. Det er ca 10.000 om året og hvilke garantier har du for at du kan klare den udgift efter blot et år. 

Behov + tid + viden og penge = dit valg

Når en person kommer hen til mig og spørger mig om “hvilken e-handelsløsning der er den bedste”, så er mit svar “For dig”  Det ikke er entydigt svar på på det spørgsmål og svaret ligger et sted mellem din kravspecifikation, din pengepung, hvad du ved om e-handel og hvor meget tid du vil bruge på din kommende webshop.

 
Der er fire faktorer:


  1. Behov = Hvilke funktioner skal din webshop have - kravspecifikation

  2. Tid = Hvor meget har du forestillet dig du skulle lave selv

  3. Viden = Er du teknisk anlagt fx og skal du selv lære det hele

  4. penge = Hvor mange penge kan du bruge nu og på den lange bane



Lav en kravspecifikation.



En liste med funktioner du gerne il have din webshop har.

Fx. Relaterede produkter, nyheder, mængde rabatter....



Test de forskellige webshop løsninger og deres brugervenlighed. 

Find ud af hvor brugervenlige de forskellige webshop løsninger er, alle webshop løsninger giver dig en mulighed for at prøve platformen af i en begrænset periode uden ekstra omkostninger for dig. 



Jeg vil anbefale dig en e-handelsløsninger:

  1. Som er brugervenlig og hurtig at arbejde med
  2. Hvor kendskab til kodning eller html ikke er nødvendig
  3. Hvor du let kan redigere og ændre indhold
  4. Med et logisk og intuitivt administrationsmodul
  5. Hvor billeder automatisk bliver skaleret i alle størrelser
  6. Hvor du du er fri for at være afhængig eksperthjælp

Her er en liste e-handelsløsninger du kan prøve af. 

Weebio.dk  

Smartweb

Shoporama

Prøv og se om du kan løse alle de her opgaver uden at kode?

  • Opret et produkt
  • Tilpas webdesign, farver, tekster og layout opsætning
  • Opret en række kategorier / kollektioner
  • Byg en navigationsmenu af dem
  • Lav en drop down menu
  • Redigere din footer menu
  • Indsæt logo
  • Udskift billeder  og banner på forsiden
  • Tilføj sociale kontoer

God arbejdslyst

René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)