Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop & Mobilepay

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have en mobilepay løsning på min webshop http://lop.dk/

Nogen der har en god løsning på det, når jeg nu har bygget den op i Prestashop?

Webbutikken er lige opstartet med salg af fiskeudstyr, og den er blevet taget godt imod.

Tilgengæld oplever jeg flere der får fejl i betaling på min paypal og den kommer også tid med nogle fejl. Burde jeg vælge en helt andet løsning til min webshop? Den var bare nem at gå til og så var den gratis. Hvad er jeres erfaringer?

Jeg har lavet Lop.dk for at sælge blink, spinner, softbait, fiskekroge osv...

Jeg håber i har lidt indput til mig og måske nogle gode råd på vejen.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dahl,

Min første tanke når jeg besøger din webshop er, at den ikke virker særlig troværdig. Der er flere faktorer, som spiller ind og gør, at jeg ikke synes den fremstiller sig selv særlig troværdigt. Især er jeg ikke vild med logoet, som man får smidt i hovedet (også med sort baggrund). 

Det ligner en hjemmelavet webshop. Om det er det eller ej ved jeg ikke. 

Jeg har fuld forståelse for, hvis du ikke har særlig meget lyst til at betale en formue for en webshop. Det er jeg også fuldstændig enig med dig i. Men jeg synes du bør prøve noget seriøst markedsføring af også se om siden præsterer eller ej.

Du skal være velkommen til at booke et gratis møde med mig. Det indebærer rådgivning, sparring og tips for at komme bedst mulig fra start.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Quickpay + Clearhaus (og Nets).

Hvis du kun benytter Quickpay + Clearhaus koster det kun 50 kr. pr. måned for Mobilepay samt %'er af salget. Det kræver dog Nets hvis du også vil tilbyde det rene dankort.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)