Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangel på produktion af tøj til eget kommende mærke.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Står og mangler et sted, hvor jeg kan få produceret tøj som jeg skal bruge til eget tøjmærke!
Evt nogle idéer til hvor man kan få sådan noget?
Har hørt det skulle være billigst i udlandet, så ville mest foretrække det :)
Det kunne være fedt, hvis man også kunne få tekst eller mærker på noget af det man køber ved producenterne.

Kom endelig med forslag, hvis i selv benytter noget produktion i udlandet, så er jeg meget interesseret! 

vh Lucas

Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg også forsøgt at finde, men ingen skrev noget retur. :=)

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kina er billigt, men kvaliteten er svingende og du skal være MEGET detaljeret i din beskrivelse af hvordan tingene skal laves for at få et godt resultat. 

Jeg har fået lavet ting hos producenter jeg fandt via Alibaba og det blev udemærket og var relativt billigt, men jeg sørgede også for at lave arbejdstegninger der ikke kunne misforståes. 

Hvis der skal laves prints på tøjet, skal du bl.a. vide noget om hvilke filtyper der skal bruges og hvordan du gerne vil have det trykt.

Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
hvordan kontakter man eventuelt en produktion i Kina, som kan lave det her for mig? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luca,

Jeg har kontakt til flere leverandører i Kina. Eller hvis du vil have det produceret i EU, så har jeg også flere her. Fælles for dem alle er der god kontakt (direkte med WhatsApp), professionelle hangtags + labels og stor fleksibilitet. Jeg vil klart anbefale dig at vælge EU, men Kina er bestemt også godt (oftes kun godt i store mængder!)

Kontakt mig gerne :)

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt en besked! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)