Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Telemarketingspartnere i hele landet!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Vendere ApS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Først og fremmest, tak fordi du bruger lidt tid på at læse min post - uanset om det blot er for læsningens skyld, gode ideer du vil give mig eller en faktisk henvendelse du ønsker. Af erfaring har jeg gennem tiden opnået/fundet nogle gode partnere igennem Amino, som idag er en del af en større konstellation.

Jeg søger derfor endnu flere! 

Vendere ApS ønsker at udvide vores horisont af telemarketing i generel forstand, derfor leder vi efter forskellige telemarktingsagenter og grupper. Så sidder du alene eller sammen med andre, tag kontakt hvis du mangler de sidste redskaber til at komme i gang! 

Vi har lagt en gennemført plan, hvor niveauet starter lavt og øges intakt med vores kendskab til hinanden. 

....fangede det din interesse? Ønsker du at høre mere....? eller ønsker du/i måske bare en opgave, software, hardware så I bare skal plug-n-work fremfor at finde et telemarketingsbureau og blive opfostret der og have faste arbejdstider.... Så tag kontakt i tråden med jeres mail/skype, så vender jeg tilbage indenfor 120 minutter. 

God dag til alle! :-) 

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TinT,

lyder som et spændende netværk du er ved at bygge. Jeg er nysgerrig på hvordan du styrer det ifht kampagner, hvem der ringer på det og rapportering tilbage til kunder mv. Måske ville du kunne bruge mit system - myphoner.com.

/Jeppe

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)