Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero eller Billys regnskabsprogrammer - hvilket køre bedst?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har i nogle dage arbejdet i Dinero regnskabsprogram. Det kører ualmindeligt langsomt, ja, flere gange går det helt i stå.

Har kontaktet gennem deres chat, hvor de forklarede at de havde været ved at opdatere, men nu skulle det være i orden igen, og ganske rigtigt, da jeg startede op igen, virkede det fint, men her dagen efter er den så gal igen. Der må da være mange, der sidder og ærgre sig over al den spildtid på at vente på et langsommeligt program?

Om et halvt års tid skal jeg købe et regnskabsprogram, og havde troet det skulle være Dinero, men hvis dette er deres standard, overvejer jeg da at forblive i mit nuværende, der ikke er on-line.

Er der nogen der har prøvet Billys regnskabsprogram og kan fortælle om hvor stabilt eller ustabilt det køre.

Hvis der er nogen der har prøvet begge regnskabsprogrammer, hører jeg meget gerne deres mening om hvilket de foretrækker.

Jeg har en stabil 50/50 Internet forbindelse og ja, jeg renser browseren hver dag. Har prøvet med Google og Firefox. Systemet er Windows 10.

Håber I kan hjælpe!

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder du efter det helt rigtige regnskabsprogram? Så tjek denne regnskabsguide ud, og find det perfekte regnskabsprogram for dig. 

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke prøvet Billys, men jeg har arbejdet med Dinero og E-conomic. Heraf vil jeg klart anbefale det sidste, som er flere lysår foran Dinero i min verden. Der er aldrig ventetid, og det kører 100% stabilt. De har så til gengæld ikke en gratis version som Dinero. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes faktisk du skal prøve begge (og ja vel også E-conomic. Bogfør sideløbende 14 dag eller 1 md i gratis prøveperiode - så ser du hvad der passer dig.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

magic22:

Jeg har ikke prøvet Billys, men jeg har arbejdet med Dinero og E-conomic. Heraf vil jeg klart anbefale det sidste, som er flere lysår foran Dinero i min verden. Der er aldrig ventetid, og det kører 100% stabilt. De har så til gengæld ikke en gratis version som Dinero. 



Nu vil jeg lige blande mig lidt. Jeg kan godt love for at Dinero kører hurtigere og mere stabilt end E-conomic. Check evt. Trustpilot og vores og deres Facebook sider.
Men det er rigtigt, at vi i går i 5 min var langsomme og igen i dag i 5 min, da vi lægger en ny version online af og til. 
Men den store forskel ligger nu ikke der. Den ligger i at Dinero er det eneste program på markedet, der har indbygget regnskabsregler, så selv et barn kan finde ud af at bogføre hos os. Men ved du alt om kontoplanen og hvad du må trække fra af moms m.m., så er E-conomic et fint alternativ.

De bedste hilsner

Martin
Medstifter af Dinero

Fra Hobro
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Handest EL-Teknik Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erling

Jeg startede med summasummarum og gik til e-conomics, men det kørte så langsomt at jeg droppede det inden fortrydelsesfristen på 3 måneder.

Gik derefter over til Billy efter en prøveperiode og er glad for det. Især de sidste 6 måneder er der kommet mange gode funktioner. Der er stadig en del irriterende ting. Man kan f.eks ikke gå fra faktura til ordrebekræftelse ved gentagne ordrer. Nogle gange virker det som om udviklerne aldrig har prøvet at arbejde i en mindre virksomhed. Men samlet set virker det fint. Også set i forhold til prisen. Desuden er samspillet med vores webshop helt super.

Prøvede også dinero, men der skulle integrationen med webshoppen foregå igennem et mellemled. (tror det hedder Pairy nu) Det ville jeg ikke.

Har kun prøvet nedbrud på Billy et par enkelte gange.

Hilsen Jacob

Jacob Viberg Nielsen

https://www.kontorel.dk  - Salg af stikdåser, kabler og adapterer.

Fra Grenaa
Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 56
Fra  Clusive.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erling. 

Jeg har med tidligere virksomheder, benyttet Billy som regnskabsprogram. Dette er jeg gået fra og de vil ikke få mig som kunde igen, da jeg gentagende gange er blevet trukket mit månedlige beløb gange 2, til tider gange 3. 

Mit nuværende firma er tæt på at blive lanceret, der vil vi uden tvivl benytte os af Dinero. Jeg har flere tidligere samarbejdspartner samt kammerater som benytter Dinero. ALDRIG har jeg hørt noget negativt. 

Jeg håber du finder frem til det rette program for dig! 

Mvh

Mikkel Bomholt

Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

magic22:

Jeg har ikke prøvet Billys, men jeg har arbejdet med Dinero og E-conomic. Heraf vil jeg klart anbefale det sidste, som er flere lysår foran Dinero i min verden. Der er aldrig ventetid, og det kører 100% stabilt. De har så til gengæld ikke en gratis version som Dinero. 



Nu vil jeg lige blande mig lidt. Jeg kan godt love for at Dinero kører hurtigere og mere stabilt end E-conomic. Check evt. Trustpilot og vores og deres Facebook sider.
Men det er rigtigt, at vi i går i 5 min var langsomme og igen i dag i 5 min, da vi lægger en ny version online af og til. 
Men den store forskel ligger nu ikke der. Den ligger i at Dinero er det eneste program på markedet, der har indbygget regnskabsregler, så selv et barn kan finde ud af at bogføre hos os. Men ved du alt om kontoplanen og hvad du må trække fra af moms m.m., så er E-conomic et fint alternativ.

De bedste hilsner

Martin
Medstifter af Dinero

Så må jeg jo være særdeles heldig, hvis jeg lige kan ramme ind i de to gange fem minutter, som så samtidig i min verden varede længere. I hvert fald holdt min tålmodighed ikke i dag til at fortsætte.

Hvis det virkelig er sådan, at når der bliver lavet opdateringer, så køre programmet langsomt eller helt går i stå, kunne man så ikke gøre opmærksom på når man er igang med en sådan opdatering. Så ville det jo være nemt at blive fra programmet mens det står på?

Med hensyn til brugerfladen på Dinero er jeg helt enig. Selv jeg kan finde ud af det.

Venlig hilsen

Erling

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Erling:

Så må jeg jo være særdeles heldig, hvis jeg lige kan ramme ind i de to gange fem minutter, som så samtidig i min verden varede længere. I hvert fald holdt min tålmodighed ikke i dag til at fortsætte.

Hvis det virkelig er sådan, at når der bliver lavet opdateringer, så køre programmet langsomt eller helt går i stå, kunne man så ikke gøre opmærksom på når man er igang med en sådan opdatering. Så ville det jo være nemt at blive fra programmet mens det står på?

Med hensyn til brugerfladen på Dinero er jeg helt enig. Selv jeg kan finde ud af det.

Venlig hilsen

Erling



Jeg vil nu hellere kalde dig uheldig ;-)
Du har helt ret i at det ikke er smart og noget vi så sent som i dag har holdt møde om.
Så nu gør vi det om natten, indtil Microsoft får hjulpet os i mål med en smartere måde at gøre det på.
Hvis du kigger ind nu, vil du se at alt kører som det skal og det gør det 99% af tiden og forhåbentligt endnu højere i fremtiden.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Erling:

Så må jeg jo være særdeles heldig, hvis jeg lige kan ramme ind i de to gange fem minutter, som så samtidig i min verden varede længere. I hvert fald holdt min tålmodighed ikke i dag til at fortsætte.

Hvis det virkelig er sådan, at når der bliver lavet opdateringer, så køre programmet langsomt eller helt går i stå, kunne man så ikke gøre opmærksom på når man er igang med en sådan opdatering. Så ville det jo være nemt at blive fra programmet mens det står på?

Med hensyn til brugerfladen på Dinero er jeg helt enig. Selv jeg kan finde ud af det.

Venlig hilsen

Erling



Jeg vil nu hellere kalde dig uheldig ;-)
Du har helt ret i at det ikke er smart og noget vi så sent som i dag har holdt møde om.
Så nu gør vi det om natten, indtil Microsoft får hjulpet os i mål med en smartere måde at gøre det på.
Hvis du kigger ind nu, vil du se at alt kører som det skal og det gør det 99% af tiden og forhåbentligt endnu højere i fremtiden.

De bedste hilsner

Martin

Har lige prøvet, og det passer. Nu virker det fint. Krydser fingre.

Hvis det fortsætter sådan, er valget ikke svært. Som jeg skrev er brugerfladen virkelig god, og bliver jo så i top ved køb af Pro..

Venlig hilsen

Erling

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)