Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce skift sprog.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg syntes ikke førhen jeg har haft problemer med at ændre sprog i Wordpress eller woocommerce. Men idag driller det. Jeg har overtaget en anden arbejde, jeg ved ikke om det kan have noget med sagen at gøre. 

Jeg har været inde i wp-content/plugins/woocommerce/i18n/languages, der kan jeg ikke ændre det jeg vil ændre. Og når jeg ændre noget der inde sker det intet. 

Jeg har også prøvet : wp-content/languages/plugins når jeg ændre sprog der sker der heller ikke noget. 

Jeg har i begge .po filer søgt efter  '' Search... '' Men det lader ikke til jeg kan finde det nogen steder, hvilket er underligt for det er på siden, som vist på billedet herunder. ( oppe i højre hjørne ) 

 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har en idé til hvor jeg retter det? 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at lægge mo filerne i 

/wp-content/languages/woocommerce

navngivet som f.x. woocommerce-da_DK.mo 

Angående om du kan se "Search" på siden og ikke i po filerne er simpelt nok - koden der udskriver teksten søger efter Search og står den ikke i filen, eller oversættelses filen ikke findes af wordpress, så bruger den bare Search. 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forsøgt, og det hjælper stadig ikke. Jeg kan simpelthen ikke finde måden at rette i det. :/ 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen. Din kommentar fik mig til at kigge det sidste sted jeg faktisk ikke have kiggede. wp-content/themes/Avada/languages/Avada.po 

Det virker. ;) 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, skulle lige til at sige det måske er themet, da dine shots da viser dansk nogle steder. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)