Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med firmaet Kompetancekanalen?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der har erfaring med firmaet Kompetancekanalen fra Århus?

Altså, er de seriøse og kan man regne med hvad de lover?

Jeg har snakket med en fra firmaet og det virker på mig som om han er ret dygtig og jeg er

tæt på at indgå en aftale med ham.

Men så var der en der sagde til mig, at jeg skulle holde mig langt væk fra dem, og ja, så bliver man jo pludselig lidt usikker.

Hvad siger I?

Hilsen

Nordiskdh 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan du tro jeg har.

Jeg startet med dem for snart 3 år siden og det er det bedste valg jeg har fortaget mig. De står for mit SEO og Adwords og gør et KANON stykke arbejde. Masser af sparring, let af få fandt på, er opmærksomme på hvis ikke resultaterne er som ønsker osv.

En klar anbefaling herfra.

Vh

Henrik

Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tak for din tilbagemelding.

Jamen det lyder jo godt.

Det passer meget godt med det indtryk jeg har fået. Tak Henrik.

Er der andre derude der har gode erfaringer med Kompetancekanalen eller er Henrik blot en enlig svale?

Nordiskdh

Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig lidt flere input. Hvad siger I?
Nordiskdh

Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Er der virkelig ikke flere her inde der har erfaring med firmaet Kompetancekanalen?

Hvis der er, så er jeg stadigvæk interesseret i at høre Jeres oplevelser med firmaet.

Venlig hilsen

David Hav

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt dem i et par måneder nu, og der er allerede sket en rimelig fremgang i mit besøgstal, så jeg er også meget tilfreds.

Det hjælper også hvis man kan lidt selv. De er gode til at give en opgaver der kan få processen til at gå hurtigere, som f.eks. at vejlede hvor man skal fokusere på at lave bedre tekster og om der er fejl på siden i forhold til h1 h2 h3 tags osv. 

De har været super nemme at komme i kontakt med, og virker mere end glade for at snakke når man ringer. Også selvom jeg har haft et par spørgsmål der ikke lige har været indenfor deres felt, men de giver det et forsøg at finde en løsning, og mere kan man jo ikke forlange ;)

Håber du kan bruge mit svar til noget :)

Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt.
Har du så også kunne registrere flere konverteringer fra besøg til ordre?

Nordiskdh

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ja, men min branche er rimelig sæson præget, så er ikke sikker på om det skyldes flere besøgende, eller at vi har ramt en af de gode perioder på året. Der skal nok gå lidt længere før jeg kan sige det med garanti :)

Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo rimeligt nok.
Held og lykke fremover og tak for din feedback.

Nordiskdh

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt Kompetencekanalen i godt et år nu og vi er meget glade for dem. For mig er det især et kæmpeplus at jeg altid kan ringe med alle mulige og umulige spørgsmål jeg måtte have om SEO generelt, og så har de altid en der kan hjælpe med et svar, uden at det er noget der koster ekstra ud over vores faste månedlige abonnement hos dem.

Dernæst synes jeg at de er gode til at følge op selv på vores fremgang, og hvad angår omsætning så er vi denne måned steget 100% i forhold til august 2015.

Så de får helt klart mine anbefalinger herfra. (Og så synes jeg også de er til at betale for).

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)