Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitness affiliate-side der mangler kvalitetsindhold - hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har brug for lidt hjælp ifm. et affiliate-projekt, som jeg ikke helt kan få skudt afsted som ønsket.

Det drejer sig om http://revealyourfitness.com/

Siden skal tjene penge ved at henvise de besøgende til forhandlere af kosttilskud.

Min tanke var, at trafikken til affiliate-siden, skulle komme fra opskrifter på siden.

Nu til problemet

Jeg har ikke lykkedes med at finde parter som haft interesse i at dele/lave opskrifter til siden, mod et link eller lign. tilbage til deres egne sociale profiler.

Jeg er selvfølgelig også åben over for at tage personen ind som partner i projektet, mod at han/hun leverer opskrifterne, og jeg styrer den online del. Her er det dog heller ikke lykkedes at finde en interesseret aktør.

Nu til jer

Har du en idé til hvordan jeg burde gribe opgaven an? Jeg har kontaktet forskellige aktører inden for branchen, men de har enten for travlt, eller også så har de deres egen hjemmeside hvor de selv gør brug af affiliate.

Jeg er meget åben over for input og ville elske at høre jeres mening omkring mit setup.

Fordi jeg til daglig har gang i en del andet, så vil jeg ikke selv varetage opgaven med at lave opskrifterne.

Det skal også siges at tekster osv. på siden ikke er 100% færdige endnu, så hæng jer ikke i detaljerne ifm. dem.

Skyd løs!

God mandag Beer

Mvh Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

interview forskellige idræts folk hvad de gør inventere dem blogge siden 

satse mere bredt siden lav flere kategorier alle sports grene på siden vær bred

nemmere få blogger hvis du er igang lidt mere bloggen siden

skriv en presse meddelers ud søger blogger og skriv det er en ny spændende hjemmesiden med en anden vinklen end de andre sider , find nogle anderledes ting at slå dig på vær opfindsom 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for svar.

Det første du nævner, er det jeg har kaldt Ugens Inspiration. Præcis som du skriver, så er det her at jeg tillader fitness-entusiaster at få deres egen spalteplads med hvad de har på hjerte.

Det du skriver om at sigte bredt, det tror jeg både kan være en fordel men også farligt at gøre her i starten.

Hvis jeg skyder med for løst krudt, så rammer jeg ingenting, specielt når følgerbasen ikke er større.

Jeg forstår dog din pointe, og det er bestemt noget jeg vil tage med videre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)