Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger En Professionel Webshop!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg leder efter en/nogen der kan sætte en professionel webshop op til mig, hvor alt bare passer sammen og kører perfekt. Vil gerne se nogen referencer inden vi indgår i et samarbejde.

Mvh

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 35
Fra  TIAGRO Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

- Vi vil meget gerne komme med et bud på en løsning, der passer til netop dine behov. 

Du kan læse meget mere om os, samt se vores referencer på www.tiagro.dk 

Du er mere end velkommen til at sende mig en e-mail på kontakt@tiagro.dk, evt. med dit telefonnummer.

Ser frem til at høre fra dig. 

Mvh

TIAGRO - Prof. Webløsninger til privat og erhverv. 

TIAGRO - Vi producerer digitale løsninger til private og virksomheder! 

Se mere på www.tiagro.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg vil meget gerne tage en uforpligtende dialog med dig omkring dine behov og ønsker. Vi udarbejder moderne og professionelle webshop på vegne af vores kunder, opsat i WordPress / WooCommerce. En WordPress løsning giver dig mulighed for at få opsat en webshop der er tilpasset til netop din målgruppe og forretning, hvor du samtidig kan komme i gang for et overkommeligt budget

Du kan se et stort antal af referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Vi kan være behjælpelig med sparring til centrale punkter såsom valg af betalingsløsning, fragtmuligheder samt lagerstyrring. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig direkte på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 70 40 40 50 (tast 1 for salg). Så kan vi tage en konkret snak omkring dit projekt, hvorefter vi kan aftale pris samt evt. deadline. 

Håber på at høre fra dig :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder spændende. Jeg vil meget gerne hjælpe dig med din nye professionelle webshop.

Jeg arbejder primært i Shopify eller Wordpress WooCommerce - det kan vi snakke om. Fordele og ulemper.


Du skal være velkommen til at booke et gratis møde via Skype på min hjemmeside - mødet behøver ikke tage mere end 10-20 minutter. Her kan jeg vise dig adskillige referencer, som minder om hvad du kunne ønske dig.


Du booker mødet via www.sedia.dk


Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)