Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges - opstart hostel i Århus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg ønsker undersøger at etablere et hostel centralt i Århus, og søger en erfaren partner der har evner og lyst til at opbygge Århus' hyggeligste hostel...

Jeg har lagt et godt årti i rejsebranchen, og kan det med marketing og økonomi... Du kan sikkert trække når det gælder om at få designet og bygget et mega hyggeligt hostel, og du er villig til at investere både tid og penge...?

Så er det bare om kemien passer...(-;

Klaus

Skriv

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus.

Jeg følger lige med her. :-)

Jeg  har ikke penge. at investere, men projektet lyder virkelig interessant, så tid ville jeg gerne investere en masse af. :-)

Ditte.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bygget et hostel i et gammelt fængsel. Eller jeg har i hvert fald været med til at projektere og styre projektet i land :-)

Har selv gået lidt med samme drøm her i Horsens. Er dog kommet frem til at byen er for lille til det. Måske Aarhus har den rette størrelse.

De tanker jeg har gået med kredser sig omkring noget ala Huettenpalast i Berlin http://www.huettenpalast.de/

Hvor om alting er, så er du velkommen til at hive fat i mig. Du må også gerne kigge et smut forbi sleepIn på FÆNGSLET i Horsens

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte, det lyder super, lad os tage en snak... gi et kald på 61331774...(-;

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders... det lyder mega spændende... lad os mødes... gi et kald på 61331774...(-;

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus.

Jeg har ikke fået en mail om din besked, så jeg har først set den nu - jeg ringer til dig i morgen. :-)

Mvh. Ditte.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)