Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promotion piger

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Ronnie Pedersen:
Jeg forstår slet ikke at I mener at 500 kr. i timen er helt vanvittig ? Jo hvis du skal have en dum gås fra Netto til at gå rundt og give øl ud, men da det jo sikkert er et sirøst produkt som du har, så skal det hele jo spille sammen.

WOW .... en dum gås fra Netto?

Husk lige hvorfor den dumme gås ikke gider betjene dig næste gang du handler i Netto.

Hilsen fra en dum gås, ansat i Fakta!

PS. Og så hedder det  - "seriøst" - bare for lige at påpege hvem der er dum her!

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Fru Hartmann:

Ronnie Pedersen:
Jeg forstår slet ikke at I mener at 500 kr. i timen er helt vanvittig ? Jo hvis du skal have en dum gås fra Netto til at gå rundt og give øl ud, men da det jo sikkert er et sirøst produkt som du har, så skal det hele jo spille sammen.

WOW .... en dum gås fra Netto?

Husk lige hvorfor den dumme gås ikke gider betjene dig næste gang du handler i Netto.

Hilsen fra en dum gås, ansat i Fakta!

PS. Og så hedder det  - "seriøst" - bare for lige at påpege hvem der er dum her!

Ja stave kontrollen er måske ikke hvad den har været, men du forstod vist hvad jeg mente.

Det var nu også bare for at fortælle, at man får ikke to retter man for 50 øre i dag, betal folk for det job de laver, til den rigtige pris.

Men fint, kan han få flotte, gode event piger til 200 kr. i timen, så er det da bare at køre på, men der er jo nok en grund til at prisen ligger fra 750 kr i timen hos de fleste piger http://www.danskeventbooking.dk/Priser_privat/    http://www.danskeventbooking.dk/Priser_Erhverv/# 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

GVs:

Selvfølgelig hvis de selv skal betale for uniformer, og tid på at sætte sig ind i produktet er medregnet i tiden de kun får for at stå der, så kan man måske snakke et andet lønniveau. Så er vi uenige fordi vi snakker forskellige forudsætninger.   

500 i timen, er det så ikke er en ugeløn på 18.500 kr. ?, hvis der er nogen herinde der kan bruge en mand til tilsvarende simple opgaver omkring midtsjælland/hovedstaden til det lønniveau, så vil jeg meget gerne høre om det.  Så kan jeg nemlig starte min virksomhed op ved siden af.       

Jo det ville være en uge løn på 18500 kr. men de bliver kun hyret til en time eller to som regel, har aldrig hørt om nogen der hyret en event pige i 37 timer.

En landmåler får 2600 kr. i timen nå de er ude og sætte af, det giver 96,200 om ugen, mon ikke der var flere der blev landmåler hvis man blev hyret til opgaver på 37 timer fast Smile

Og igen, er man selvstændig, bruger tid på tilbud, kørsel, regnskab og hvad der nu høre til, så er en omsætning på 18,500 kr. om ugen vel ikke nogen formue. 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Pedersen:

Og igen, er man selvstændig, bruger tid på tilbud, kørsel, regnskab og hvad der nu høre til, så er en omsætning på 18,500 kr. om ugen vel ikke nogen formue. 

ja, igen vi snakker forskellige ting. Jeg tænker at det er noget man bijobber med som studentermedhjælper eller lignende, men ja lever man af det og afholder alle udgifter, er det noget andet, så kan vi da godt sige 201 kr i timen i stedet, lol ;)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)