Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ærgeligt eller ærgerligt? For tråden.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

De Røde Heste:

Fashion-Seller:
Jeg gider ikke tage del i jeres diskussion, jeg kan blot konstatere, at tråden handlede om uopfordrede emails, og at du ikke har kunne dokumenterer dine påstande angående at fremsende uopfordrede emails, samt at du løbende har ændret dine påstande, efterhånden som der kom flere indlæg.

I er vildt mærkelige nogen af jer...

Jeg kan ikke finde noget sted i nogen lov at det jeg noterer er ulovligt og således kan jeg heller ikke finde dokumentation på at det ikke er ulovligt,

Min egen IQ er pæn høj omkring den matematiske, logiske og den kreative tankegang så jeg tager enhver kamp op på det område....og må så accepterer at iQ personer omkring de 100 giver minus piont og måske til og med 115 - men dem med en IQ  derover gør det ikke og dem er der jo  ikke mange af her,,, da landsgennemsnit er omkring de 100 i IQ

/Henrik

Imponerende du fortsætter i samme spor...

Men det er lidt sjovt, at du igen nedgøre andre uden nogen former for dokumentation på dine påstande. Men jeg kan godt leve med en IQ på 100, jeg kan nemlig forstå loven, selvom min IQ jævnfør dig er lavere end din...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)