Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver min hjemmesider? Hvad synes I?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Min nye hjemmeside er nu oppe og kører og opdateret.

http://www.superjokes.dk

For at komme videre med mit projekt, ville jeg sætte pris på at få lidt feedback på min sjove jokes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jokes er der mange sider med , men prøv finde på nogle flere og andre de andre sider , det er godt nok et stort arbejde finde på noget nyt

jeg kiggede første side google der var ikke videoer med vitser og der var ikke lavet sjov grafik eller mange billeder så der var noget du kan være anderledes med sammen med en tekst på siden . 

meget lidt tekst er der forsiden det er første side som det organiske resultat besøger mest vigtigt der meget tekst lav en god tekst med 500 ord med h1 overskrift og underoverskrift h2 og teksten h3 h4 h5 h6 og det er også bedst selvfølgelige alle undersider især de først 5 sider på ens hjemmeside .

jeres meta titlen er for lang på siden den vises ikke fuldt ud google det er ikke ideelt aldrig over 68 tegn jeg holder mig imellem 40-60 tegn det maksimalt derved vises titlen altid husk meta beskrivelsen imellem 120-160 tegn, generelt mangler der titler og meta beskrivelser hele siden igennem .

der mangler google plus siden facebook likes del og et links til din facebook fanside 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes også at der mangler mere content. Lidt tekst til hver kategori, ville også hjælpe på din SEO.

Der er meget spild plads i siderne på hjemmesiden. Der kunne man fx linke til en facebook feed, vise en "dagens joke" eller tilføje et nyhedsbrev signup. Der er mange muligheder, men det kommer selvfølgelig an på hvad du gerne vil opnå med din hjemmeside.

Det var de ting jeg lige bed mærke i :-)

Sjov side, Held og lykke med projektet!
Mvh Mark

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé til en side.

Tænk over at gøre siden mere indbydende for den besøgende. Hav måske en lille indledende tekst som forklarer hvorfor du har valgt at lave denne side, samt hvordan man navigere rundt. Jeg ved godt at navigationen er meget ligetil, men det er altid rart som besøgende på en side at føle at man bliver "taget i hånden" under sit besøg på siden.

Farverne på siden irriterer mine øjne lidt, der kunne med fordel anvendes farver som komplimenterer hinanden, for at give siden et lidt mere "lækkert" udtryk

Fra Svendborg
Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Umiddelbart skal du læse korrektur på den igen :-) Jokes om livet, -den første man møder er der fejl i, jeg ved ikke om der er flere da jeg ikke har læst alle.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)