Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

When life gives you lemons..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Make lemonade.. Eller hvad? :D Så.. Nu er jeg kommet til det punkt hvor jeg ikke kan drive min lille butik mere, udover familielivet så skal jeg også starte på uni om ikke så længe. Det var en kort fornøjelse - det hele gik ikke som det skal, men sådan er livet jo nogle gange. Jeg har stadig et køkken og en kok som er med til at lave mad til selskaber, så helt lukket bliver vi ikke. Men når dette er sagt, så har vi et køkken/café/takeaway der ikke udnytter sit fulde potentiale da det ligger lige i centrum. Jeg har derfor tænkt i den retning at dele køkken til iværksættere der har lyst til at realisere deres drømme inden for branchen uden de store udgifter, som det nu har i opstartfasen. 

Er ideen holdbar? Der må være nogle der er god til f. eks bage kager som har lyst til at sælge deres kreationer og lave det fra en fødevare godkendt køkken. Kom gerne med jeres input. Jeg synes selv det er en god idé at prøve det lidt an inden man kaster sig ud i det. Men altså, det er bare en idé, måske er der nogle der vil, måske ikke :) 

Med venlig hilsen
Kay

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kay

Jeg tror, du har en god ide lige der! Der var også engang, hvor jeg selv skulle starte en fødevarevirksomhed - men ikke havde adgang til et fødevaregodkendt køkken. Det kunne mange have brug for. 

Thumbs up her fra.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også klart det lyder som en god idé. I har en stor værdi i køkkenet, så det skal da klart bruges. 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Hej Kay

Jeg tror, du har en god ide lige der! Der var også engang, hvor jeg selv skulle starte en fødevarevirksomhed - men ikke havde adgang til et fødevaregodkendt køkken. Det kunne mange have brug for. 

Thumbs up her fra.

Hej Kasper

Tak for det! Ja, det tænker jeg nemlig også at der er behov for det. Har du måske en idé om hvem jeg kan kontakte, eller skal jeg bare reklamere i forskellige sociale medier? Har set i forskellige fb grupper at der er nogle der har brug for et godkendt køkken, så det kan være at jeg skal henvende mig til dem først.

Vh Kay

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Boel Laursen:

Jeg synes også klart det lyder som en god idé. I har en stor værdi i køkkenet, så det skal da klart bruges. 

Hej Mikael

Det er netop det. Efter lidt undersøgelse, kan jeg se at der er mange der benytter sig af den metode, selvfølgelig i USA (google: shared kitchens). Og så er der faktisk også et i københavn, så vi må se om Aalborgenserne er med på idéen, folk siger jo at vi er lidt bagud ti nærmest alt Skype-Giggle

Vh Kay

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kay V. W.:

Hej Kasper

Tak for det! Ja, det tænker jeg nemlig også at der er behov for det. Har du måske en idé om hvem jeg kan kontakte, eller skal jeg bare reklamere i forskellige sociale medier? Har set i forskellige fb grupper at der er nogle der har brug for et godkendt køkken, så det kan være at jeg skal henvende mig til dem først.

Vh Kay

Lav evt. et enkelt opslag her på Amino - køkken tilbydes etc.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Lav evt. et enkelt opslag her på Amino - køkken tilbydes etc.

Ja, det vil jeg gøre, tak. Ej nu får jeg nye idéer :D Tænk at komme ind i et sted hvor der tilbyder forskellige menuer/tema HVERDAG - ikke en dag som er ens. Og så udenfor på tavlen står der hvem dagens kok er eller sådan, og hver kok reklamerer selvfølgelig selv på deres produkter osv. Den måde når man ude til flere madelskere. Hehe jeg tænker bare "højt". :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kay V. W.:

Kasper Friis:

Lav evt. et enkelt opslag her på Amino - køkken tilbydes etc.

Ja, det vil jeg gøre, tak. Ej nu får jeg nye idéer :D Tænk at komme ind i et sted hvor der tilbyder forskellige menuer/tema HVERDAG - ikke en dag som er ens. Og så udenfor på tavlen står der hvem dagens kok er eller sådan, og hver kok reklamerer selvfølgelig selv på deres produkter osv. Den måde når man ude til flere madelskere. Hehe jeg tænker bare "højt". :)

Med det rette arbejde er alle ideer gode. :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)