Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her overskueligt og kan selv hr og fru DK finde rundt på vores www?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 18. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa herinde ;-)

Jeg tænkte at jeg ville spørge Jer, et seriøst og vidende panel af forskellige sammensætninger, om I finder min hjemmeside www.hoejt-til-loftet.dk, tilhørende mit firma HØJT TIL LOFTET, nem at navigere i og overskuelig at forstå budskabet på...

Mvh. Peter

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er som sådan nem nok at navigere rundt på, men navnet siger ikke ret meget om hvad du tilbyder, så det bliver måske ikke så nemt at få kunder i butikken via siden.

Der er ingen fysisk adresse eller et CVR-nummer, og der mangler en side om hvem du/firmaet er.

Med andre ord - smøg ærmerne op og få de ting på plads.

Held og lykke med forretningen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt arbejde du laver! 

Et par bud herfra. Nogle af tingene har du muligvis allerede planer om at ændre, men here goes:

- Farvevalget er en anelse kedeligt. At gå efter de naturlige og brune nuancer er sådan set fint, men der kunne godt arbejdes lidt mere med bl.a. kontrasten, for at gøre det mere spændende.

- Et logo, som der var gjort lidt mere ud af, ville klæde siden.

- Mere information på forsiden. Hvad handler det her om? 

- I haven, I huset og Interiørløsning kunne man passende samle under et punkt kaldet "Ydelser", så man ved, at det er det du tilbyder. 

- Du kan godt lide punktummer, men det bliver en anelse for meget for øjet. Jeg ville skære ned på dem. 

- Skrifttypen til brødteksten kunne godt være bedre og lidt mere letlæselig (lille ting).

- Billeder bør nok samles i en overskuelig galleri-løsning, så siderne ikke bliver så lange. 

- Efter min egen mening, er designet meget standard. Man kunne godt kigge efter noget lidt mere moderne. Dog er dette kun min egen mening. Det her fungerer som sådan fint til formålet. 

Håber det kan bruges :)

Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ikke tekst på siden så det giver en udfordring at forstå præcist i tilbyder det skal selvfølgelige laves overskueligt og formulere jer godt når i påbegynder det arbejde 

det hjælper også i optimering siden med tekst på siden kommer der besøgene husk nu de h1 overskrifter og underoverskrifter h2 og teksten h3 h4 h5 h6

titlen siden som heder forsiden regn ikke med mange relevante klik der lav en sigende titlen omkring jeres service i tilbyder på mindst 40 tegn og maksimalt 60 tegn og husk meta beskrivelsen på 120 -  160 tegn derved kommer der lidt mere relevante trafik på siden  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gilleleje
Tilmeldt 18. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedbacken, den er allerede effektueret, eller ihvertfald dele af den ;-)

God dag fra mig


Mvh Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)