Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

praktik i udlandet som multimediedesigner.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. håber i kan hælpe, jeg er ved at uddanne mig til multimediedesigner.  Om et års tid skal jeg i praktik, og kunne rigtig godt tænke mig og komme til udlandet i praktik, er der nogle der har nogle gode råd til hvor jeg kan finde informationer, eller opslag på praktikpladser i udlandet, samt måske kan anbefale nogle steder?

med venlig hilsen sara. 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara

Du er i god tid :-).

Der findes et hav af Danske virksomheder - af alle størrelser - i udlandet som vil være glad for at få en Dansker på holdet.

Når du kommer tætter på så må mget gerne kontakte mig, min mail er: peter.skouhus@1902software.com

Mvh

Peter

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, i know Big Smile
- synes bare slet ikke jeg kunne finde noget på nettet, så tænkte det var et forsøg værd og skrive her inde.
Men tusind tak for svar, det vil jeg gøre, hvor lang tid før vil du anbefale jeg kontakter dig, og begynder og tænke på min praktikperiode? :-)
mvh sara

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

3 måneder før du skal i praktik. 

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar og hjælp. 
Du høre helt sikkert fra mig igen, peter :-)
-Fortsat god dag.
Med venlig hilsens sara Brandhøj Jensen 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara

Har du nogle specielle interesser? Skal det være på et bestemt sprog (engelsk, spansk, fransk, kinesisk)? Noget du godt kunne tænke dig at arbejde specifikt med eller lære mere om som en del af din praktik? Det kan godt være spørgsmålene her er lidt brede og tidligt i processen, men det er værd at have i tankerne når du skal finde en praktikplads, om det giver dig andet end bare det obligatoriske.

Din uddannelsesinstitution burde have en vejleder der kan klare de fleste store og praktiske spørgsmål, men ellers kan du altid vende tilbage til Amino når vi er tættere på.

Gode råd? Spar op. Det kan være du finder ud af at der er noget helt vildt sjovt du gerne vil lave når du alligevel er der (bungee-jumping, river-rafting osv. i New Zealand er forresten rigtig sjovt - når man nu er der). Læg et budget hjemmefra. Kom i kontakt med nogle lokale i din egen aldersgruppe/interesse før du tager afsted.

Du skal være velkommen til at kontakte os også i hvert fald.

Pøj pøj med det!

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar og gode råd, har I en Mail jeg må kontakte jer på! Med venlig hilsen Sara

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sarabrandhoej@hotmail.com:
Tusind tak for svar og gode råd, har I en Mail jeg må kontakte jer på! Med venlig hilsen Sara

Det bedste er at skrive til kundeservice@treated.com, der vil du få det hurtigste svar (hvis jeg ikke lige er her).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

kan se jeg slet ikke svarede på dine spørgsmål. 
- angående sprog er vi nok ude i engelsk eller dansk. Faktisk er jeg blevet bidt af alle emnerne inden for faget, nogle ting synes jeg selvfølgelig er svære end andre. men generelt er alle fagene nogle jeg har høj intresse for!   

Mvh- Sara 

Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara,

Vi kan også hjælpe dig ved Travel ALOTT. Vi kan arrangere praktik i Canada, Australien, New Zealand og på Mauritius.

Læs mere om det hele på www.alott.dk .

Mvh Camilla

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)