Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport af 80 cykler Napoli - København

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger lidt bredt om nogen har erfaring med dette eller kan give mig et tilbud.
Det drejer sig om brugte cykler, så de fylder lidt mere.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville starte med at se på containertransport. Regn ud hvad cyklerne fylder og spørg hvad en container i den nødvendige størrelse koster fra Italien til København.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Folmann:
Jeg ville starte med at se på containertransport.

 

Normalt køre man i lastbil fra Italien til Danmark.  Containertransport vil formoden lig være alt for dyr.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige at du må undersøge mulighederne, det er ikke mit indtryk at containertransport er dyrt, men derimod langsomt.

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus

Det virker mere som du gætter, frem for at komme med faktuel viden på området. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne på forskellige transportformer ændrer sig konstant. Mit oplæg er derfor, at du skal undersøge hele transportmarkedet for at du kan vælge den billigste transport. Jeg har oplyst dig om en af måderne, som jeg selv ville undersøge. Jeg har ikke aktuelle priser og rumfang og vægt er også en parameter. 

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 17. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle forslag er velkomne. Jeg har indtil videre fået et tilbud med lastbiltransport til 86.000, hvilket absolut ikke kan betale sig for mig.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffchris:
fået et tilbud med lastbiltransport til 86.000

Det må da være en joke den pris. hvem har du fået den af?   ved du noget om hvor meget dit gods vil fylde i en lastbil?

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)