Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke til Kina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

     Jeg skal have sendt en lille pakke til Kina  ...

     8cm x 10cm x 6cm .... vægt max 60 gram ,  - en elektronik plade - værdi max 30 danske kroner...

     Har spurgt her i Danmark  DHL , TNT ,  FEDEX - der skal have et mega fyrsteligt stort beløb i danske kroner for at sende til Kina

    ( hvis det havde været den anden vej f.eks KINA DHL ,eller UPS  til DK , havde prisen været  ca 15-20 USD med 4 dages levering )..

   Et godt tip ønskes , evt på direkte PM ,  hvordan min pakke kommer billigst afsted , med ca 10 dages leverings tid 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du skal aldrig bruge kurerfirmaerne direkte da du er en ubetydeligt kunde i deres øjne . Brug en speditør som har en storkunde aftale med kurerfirmaerne.

Prøv f.eks Geodis Wilson eller Link logistics

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal kun have sendt 1 pakke cirka hver måned

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså gode gamle Post Danmark nu Postnord kan da klare opgaven for 275,- på 4-5 dage skriver de. Eller kr. 100,- hvis du ikke skal have forsikring på, og det skal du vel ikke, hvis værdien er forholdsvis lav. :-)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

magic22:

Altså gode gamle Post Danmark nu Postnord kan da klare opgaven for 275,- på 4-5 dage skriver de. Eller kr. 100,- hvis du ikke skal have forsikring på, og det skal du vel ikke, hvis værdien er forholdsvis lav. :-)

1) Gør som Ravn siger og tag fat i en af dem

2) Post DK

3) Asendia - men hvis det kun er 1 pakke så er jeg ikke sikker på at de vil være med.. Husk på at du sender meget meget lav volume.. 12 pakker om året er jo ingenting... Derved får du ikke samme priser som en der sender meget i Kina gør. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Tak 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)