Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside blog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvilken hjemmeside vil i anbefale, til en blog. Det skal være muligt for at kommentere på oplægene, og der skal også være mulighed for at tilføje reklamer osv ude i siden af hjemmesiden.

Mvh 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar

Helt klart Wordpress. Du kan prøve med Wordpress, ellers kan jeg sætte din blog op for blot 500 kr.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar

Som de andre i tråden allerede har nævnt, så er WordPress et super godt valg. Med WordPress kan du benytte den eksisterende blogfunktionalitet, som virkelig giver dig den optimale løsning. 

WordPress har ikke mange begrænsninger ift. blog- /nyhedsopsætning. Vi har eksempelvis på vegne af en kunde lanceret http://migogaalborg.dk/ fornyligt, et forholdsvis stort nyhedssite fra Aalborg. 

Held og lykke med dit projekt :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar

Jeg har selv sat min blog op i Wordpress.

www.kaspermfriis.dk

Det har jeg gjort, selvom jeg ikke har meget erfaring indenfor webdesign eller noget.... Så det er til at gøre; selv for dem, der ikke har forstand på det. Jeg vil derfor anbefale dig, at du laver den selv - eller hvis du overhovedet ikke gider det, så kan du selvfølgelig tage i mod nogle af de glimrende tilbud, der er skrevet i denne tråd. Men du skal blot vide, det sagtens kan lade sig gøre. Min blog er ikke noget teknisk vidunder, men den er læselig, og designet er sådan, at man kan kigge på den og samtidig holde morgenmaden i maven (haha). :-)

Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, rigtig fin blog.

Ved du om det er muligt at få reklamer på ens wordpress hjemmeside :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscarbundgaard:
Ved du om det er muligt at få reklamer på ens wordpress hjemmeside :)

Ja, det er muligt. Der findes millioner af plugins, der kan hjælpe dig, ellers får du typisk et stykke kode, du skal smide ind et eller andet sted. Men du kan, og det er nemt. Og du kan tilføje alle dem du har lyst til. Men husk, alt med måde.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)