Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger råd ang wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle er kender til siden kaldt wordpress?

Jeg er ved at starte min egen webshop/internetvirksomhed og jeg mangler et sted hvor man kan lave en hjemmeside.

jeg har hørt, at siden wordpress skulle være god, men er der nogle der kan sige mig hvilken af deres pakker der er bedst at bruge til mit forbrug.

min webshop skal sælge trøjer og t-shirts, men ikke i kæmpe mængder.

mvh Jannie. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har hørt at wordpress er noget af det bedste du kan bruge. Men man kan jo også starte alle mulige andre steder, men kommer vel også an på om du har forstand på wordpress Eller om der er nogle der skal lave den for dig osv

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal selv lave hjemmesiden, men jeg kender ikke til wordpress. jeg har hørt, at det skulle være et godt og billigt sted at starte en hjemmeside op. 

kender du meget til wordshop?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

nej ikke rigtigt er selv igang med wordpress har dog selv en hjemmeside osv. Men det er faktisk ikke så svært man skal dog sætte sig ind i det, og der er masser af hjælpe og hente fx prøv at google wordpress også kan du gå ind i billeder Og derfra kan du så se om det er noget du måske syns om altså selv hvordan programmet fungere, Fordi det er ikke et program hvor du skal kode men man kan dog godt kode i det.

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du så om der er en form for startsgebyr? jeg tænker, at jeg vil købe den der hedder prowebhotel og  koster omkring de der 61kr pr måned :)

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni,

WordPress er det man kalder CMS system, en slags styre system til hjemmesider, hvorpå du designer din hjemmeside. For at få shopmodulet dertil skal du downloade WooCommerce pluginnet. 

Jeg ville anbefale dig, at tage kontakt til et professionelt bureau. Det kan du gøre ved at oprette din opgave her så får du op til 3 gratis og uforpligtende tilbud, fra 3 eksperter.

Du kan også selv gå i krig med det, der anbefaler jeg min egen bog eWordpress.dk (brug rabatkoden amino...) 

God Aften,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 17. Dec 16
Indlæg ialt: 21
Fra  www.3telefonitilbud.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal hoste din wordpress selv. Dog vil jeg anbefale dig Shopify, hvis du gerne vil starte en nem webshop op. Især når du ikke har erfaring med wordpress, så kan det godt være lidt omfattende til en start for dig. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)