Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er lige ved at SPRINGE i luften af stolthed!!! :D (En iværksætter succes historie)

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot gået! Keep up the good work! 

Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ej men du er jo også for sindssyg til at tegne. Kæft det er godt tegnet! Ønsker dig alt held og lykke Rikke.

Skriv evt. til Nintento - og spørg om du må tegne nogle fede Pokémons. Det stikker jo helt af med Pokémon GO-spillet, som kom til Danmark for godt en måned siden.

Mvh.

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,

Tillykke med succes'en, og flot tegning! :) Håber at det vil fortsætte sådan i lang tid frem..

Vh,
Caspar

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mega fedt gået :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

De Røde Heste:

Hej Rikke og tak for retur midt i din succes.

Jo joo er ok igen- men der er også noget hunden Lassie over din fortælling, netop at du netop finder det du gerne vil...

Mit råd til dig er at bruge din historie fremadrettet.

Alle kommer i medierne hvis de har en super historie og måske kan du banke på nogle lokale medie døre, som så kan ende med at du havner på lands TV-

Uanset ovenstående så ved vi at noget antikt kan være penge værd, men hvis man kan vedlægge en historie ved så bliver prisen markant højere.

Og du har en vinderhistorie

Så du skal selv ud og arbejde for at videreføre din succes ...og det er lige nu

 

/Henrik

Kære Henrik :)

Jeg ved ikke helt om jeg "tør" komme i det der lands tv :D
På Formland messen, der spurgte de mig om jeg ville filmes til noget messe TV og jeg så det som en god mulighed... men.... øøøhm.... Jeg var VIRKELIG dårlig! :D Hahaha Fumlede, snøvlede og grinede mig igennem det hele og jeg tror ærlig talt ikke at de kan klippe noget som helst ordentligt ud af det :D
Hvilket irriterer mig - for jeg ville også rigtig gerne lave nogle YT videoer, hvor jeg lærer folk at tegne. Men her også sker altid det samme - klappen går ned for mig :)

Men jeg vil rigtig gerne have min historie ud. BÅde fordi jeg på en eller anden åndssvag måde, har brug for det - og fordi jeg virkelig håber at andre vil kunne blive inspireret til, at finde DERES pasion - og dermed deres selvtillid og med tiden, deres "helbredelse" :)
Derfor har jeg også "startet" en blog på min hjemmeside - og er begyndt at samle på abonnenter til mit nyhedsbrev - nu skal jeg så bare lige finde "the mode" til at skrive på den.
Har overvejet at finde mig en ghostwriter, til at skrive og køre bloggen. Selv om jeg har en optur lige nu (fordi det går godt) så kæmper jeg stadig med min diagnose. Jeg håber på, med min blog en dag at kunne skitsere et "Før, under og efter". - Men alt sådan noget, ligger stadig i gryden :)

Mange tusind tak for dine betragtninger Henrik - dine ord, betyder vanvittigt meget, for mig! :)

God arbejdslyst :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ingehc:

Super godt gået.

Jeg har selv bestemt mig for at satse på det kreative, da jeg bliver ledig igen her i slutningen af september. Og efter jeg har fået 2 fotos med på en censureret udstilling, har jeg fået blod på tanden. Læsningen af din historie viser igen, at man skal bare blive ved, tage nogle chancer, og så måske hvem ved.....

Tegning er også en super  god terapi:-)

Hej Inge :)
Hvor er det dejligt at læse, hvad du skriver! Super spændende, med den udstilling, du er med i! TILLYKKE! :D
Og ja - bare bliv ved og ved og VED.... Om så du vil sælge sand, i Sahara. Pasionen VIL brænde igennem! Det allerfedeste ved det, det er at når man HAR fundet sin pasion, så er det svært at lade være med det! Haha

Held og lykke med alting i fremtiden - Bedste hilsener Rikke MY

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot, stort tillykke :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke - Og rigtig godt gået. 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten N. Lund:

Ej men du er jo også for sindssyg til at tegne. Kæft det er godt tegnet! Ønsker dig alt held og lykke Rikke.

Skriv evt. til Nintento - og spørg om du må tegne nogle fede Pokémons. Det stikker jo helt af med Pokémon GO-spillet, som kom til Danmark for godt en måned siden.

Mvh.



Tusind TUUUUUSIND tak skal du have Morten! :D

Pokemon.... Oh HELL no! :D Pokemon er blacklistet, i mit hjem og liv! Haha :D

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Rigtig flot, stort tillykke :-)

De bedste hilsner

Martin



MEGA FEDT at få en kommentar med, fra dig Martin! Mange tak - det betyder enormt meget, da lige præcis DU er et af mine allerstørste forbilleder. Og eftersom jeg nok slet ikke kunne have klaret mig, som iværksætter, uden dig og Amino :) Du har en helt klar aktie, i min lille succes! - Skriv, hvis børnene skal foreviges, til en god pris ;)

Bedste Hilsener Rikke MY

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)