Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger godt sted at lave en hjemmeside

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg synes at du skal tilføje at siden skal fungere som en Webshop med mulighed for køb at varer :)

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Hvis det er en webshop, så har jeg gode erfaringer med Shopify, for mange af vores kunder som bruger det. Nu har vi ikke meget med hjemmesider og gøre (jeg arbejder med markedsføringFacebook), men begår mig i de fleste systemer, og umiddelbart falder Shopify bedst i hak for "nybegyndere" - in my opinion. 

Hvis du vælger at finde en partner til dette, så husk at kigge på referencer, få et par tilbud  og evt. be' om et udkast på en forside for at få en idé om de kan møde dine forventninger. Jeg ville også ringe bureauet tidligere kunder op for at høre om deres erfaringer med bureauet. 

Jeg ønsker dig en masse god vind med dit nye eventyr :-)

Med venlig hilsen

Kristian Larsen

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Gode råd med at kontakte tidligere kunder og se referencer osv.
Kommer du med de råd fordi der er nogle der laver hjemmesider som ikke gør deres arbejde ordentligt eller er det bare som altid en god ide lige at tjekke op på folk der skal arbejde for en

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

Er det også fint at bruge når jeg skal have min egen internetvirksomhed (webshop) jeg vil bruge det til at sælge tøj fra mit eget tøjmærke..

MVH Jannie

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:

Hej Kristian

Gode råd med at kontakte tidligere kunder og se referencer osv.
Kommer du med de råd fordi der er nogle der laver hjemmesider som ikke gør deres arbejde ordentligt eller er det bare som altid en god ide lige at tjekke op på folk der skal arbejde for en

Jeg har altid haft gode erfaringer med at ringe til tidl. kunder for at høre hvordan bureauet/freelanceren varetog opgaven som en helhed, hvordan fungerede det ekstra arbejde, som skulle udarbejdes efter endt aftale. Blev deadlinen overholdt? Skulle man betale mere end aftalt? Der er en masse spørgsmål som er relevante at få spurgt indtil, så du sikrer dig at få den rigtige partner

Det er om ikke andet en af de eneste måder at få et oprigtig syn på virksomhedens arbejde. De fleste vil være åbne for at fortælle om deres oplevelser med virksomheden, så du har intet og tabe på det og kan spare "dumme lærepenge". 

Der er rigtig mange som udarbejder hjemmesider, så selvfølgelig er alle ikke lige gode og servicemindede. 

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie B:

Mange tak.

Er det også fint at bruge når jeg skal have min egen internetvirksomhed (webshop) jeg vil bruge det til at sælge tøj fra mit eget tøjmærke..

MVH Jannie

www.shopify.com er mere end fint til at drive webshop med. Det er faktisk en platform som udelukkende er tiltænkt webshops. Det er dejlig let og bruge, og der findes ellers en masse som kan rådgive dig i hvordan du bruger platformen.

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Jeg kunne godt tænke mig at hære hvordan det er gået med at vælge internet platform. Kan se dit indlæg er en månedstid gammelt, men jeg ved også at det kan tage længere tid end blot en måned at vælge webshop platform til en webshop. 

Jeg sidder selv og arbejde med dansk webshop platform, hvor du uden at skulle kode selv kan sætte din webshop op. Det eneste du skal bruge er god smag og lyst til at prøve ting af. Når du er iværksætter må jeg gå ud fra det ikke er fjernt fra din virkelighed.

Her er en lille introduktionvideo til Weebio.dk det er er super brugervenligt webshop.

&t=355s">
https://www.
youtube.com/watch?v=sxnBbviqabg&t=355s

&t=355s">

Held og lykke med dine planer


God arbejdslyst!!

René

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)