Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JA eller NEJ til (Google) Accelerated Mobile Pages (AMP)?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Accelerated Mobile Pages (AMP) en ny standard for, hvordan mobile webside kan kodes, så de kan indlæses næsten med det samme på mobile enheder.

Da projektet blev lanceret var jeg en smule kritisk overfor det. Du kan læse lidt af min kritik her. 

Efter jeg i foråret var i London som taler på SMX konferencen kom jeg hjem med mindst ligeså meget, og berettiget kritik, men også en spirrende tvivl om, om vi alligevel "bliver nødt til", at bruge AMP-sider på vores site. Du kan læse lidt mere om det i en kronik jeg skrev til Computerworld

I starten af august annoncerede Google så, at AMP sider nu vil indgå i de almindelige resultater. De siger ganske vist fortsat, at de ikke vil få et særligt ranking boost, men vil blive foretrukket i mobile resultater, hvis de findes. 

Set i lyset af, at Google har en meget stor interesse i, at AMP-pages udbredes, og at det fortsat går meget langsomt med det, er det min vurdering, at de vil booste AMP-siders synlighed i Google i de kommende måneder.

Hvis mine antagelser viser sig at holde stik, så vil det betyde, at du kan stå med en konkurrencemæssig fordel, hvis du implementerer AMP nu.

Så det har vi valgt at gøre med Waimea Business. I løbet af kort tid, vil AMP-sider således være gratis tilgængelige i alle Waimea Business løsninger - endnu en god grund til at vælge dette produkt, hvis du vil have et website, der altid følger med tiden og er optimeret på den bedst mulige måde. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)