Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fryseplads søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer
Jeg har ad flere omgange efterlyst ledig frysekapacitet i Aarhus-området. Vi mangler plads til cirka 2 paller, hvorfra, der vil blive plukket/hentet varer 1 gang om ugen. Jeg har forhørt mig hos diverse frysehuse i området, men de kan/vil ikke håndtere må-kunder som mig. Jeg driver en webbutik, der sælger økologisk kvalitetskød, der sendes direkte til forbrugeren (Frost). Omsætningen er stødt stigende, hvorfor jeg ikke længere kan have hele mit lager på egen matrikel.

Jeg håber nogen kan hjælpe - evt. nogen, der kender en cafeejer, restauratør eller lignende, der har lidt frysekapacitet jeg kan leje.

Jeg håber at høre fra jer.

Vh
Rasmus

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Der findes en del fødevaregodkendte lager hoteller som tilbyder frys / køl i Aarhus området, har du prøvet sådanne steder?   

 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Vi har forsøgt os flere steder - blandt andet hos Lundsø, Agro Colnord mv. Og de tager ikke små-kunder som os ind, der kun skal bruge plads til to paller.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Normalt vil lager hoteller gerne have man tager et vist antal pallepladser, før de gider have en som kunde. Alt er dog et spørgsmål om hvad du vil betaler pr. palleplads.  i linket kan du finde en liste over de virksomheder som er godkendte til  køle/ fryse -

http://vejledninger.foedevarestyrelsen.dk/Kontrol/Autorisation/Sider/Lister_over_autoriserede_f%C3%B8devarevirksomheder.aspx 

Ring lidt rundt til de forskellige speditører som har lagerhotel, du kan prøve følgende:

DSV

Ole Larsen Transport A/S

Bring

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Mar 17
Indlæg ialt: 6
Fra  Taste of Peru Ivs Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus:

Har du fundet frysehuset?

Jeg står i den samme situation lige nu,

Mvh

Carolina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)