Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kig på ny webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ville i gide at hjælpe mig med et bud eller flere på hvorfor vi ikke får solgt på vores nye webshop? Vi har haft 1200 igennem på en dag pga kampagne men intet salg.

Website: www.run-ocr.com

Mange tak for hjælpen.

Mvh

Nikolaj

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Giv os lidt mere info:
- Hvilken markedsføring er brugt?
- Hvilken målgruppe har I?

Der er hundredevis af variable. Trafik er ikke lig med salg. Derimod er relevant trafik, konkurrencedygtige produkter og en optimeret webshop nødvendige.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Pæn, fin og overskulig side. Men konvertingsrig - det ser ikke sådan ud.

Dog vil jeg ikke mene, at i skal ud og investere i en ny webshop. I skal sætte fokus på målrettet annoncering (vil forslå AdWords). Med en mere målrettet annoncering vil i kunne opnå en højere konverting og dermed ikke opleve lign. situation igen med 1.200 besøgende og 0 salg.

Du skal være velkommen til at booke et gratis møde med mig, Kasper - så snart du kan. Det kan du gøre her: Book et gratis møde

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ved vi har et super godt produkt. Men spørgsmålet er om hvad der gør vi ikke får solgt. Er der nogle ting som springer i øjnene såsom for dårlige billeder, besværlig betalingsgateway, for lidt information osv osv?

På forhån mange tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

houg69:

Vi ved vi har et super godt produkt. Men spørgsmålet er om hvad der gør vi ikke får solgt. Er der nogle ting som springer i øjnene såsom for dårlige billeder, besværlig betalingsgateway, for lidt information osv osv?

På forhån mange tak.

Hej igen,

Jeg vil ikke mene, at i har et særlig godt checkout-flow. Det vil altså sige, at det ikke er særlig let og overskueligt at tjekke ud.

Faktorer som spiller ind:

- Sproget (i bruger engelsk - ved ikke om i sælger internationalt eller i DK)

- Meget støj på produkt siden

- For lille CTA knap

- Farvevalg på produkt og check-ud siden

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ved vi har et super godt produkt. Men spørgsmålet er om hvad der gør vi ikke får solgt. Er der nogle ting som springer i øjnene såsom for dårlige billeder, besværlig betalingsgateway, for lidt information osv osv?

Vi ved at trafikken er relevant for kommer fra facebook kampagner og folk har vist stor interesse og sagt "dem skal de have" men har ikke købt ved tilbud?!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm. Hvis det er et super produkt, hvor potentielle kunder viser interesse, så vil jeg tro der er nogle fejl på siden - evt. under checkout.

Jeg synes vi skal snakkes sammen på Skype i denne uge. Mødet er gratis.

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I har vel Google Analytics tilkoblet? Hvis ikke, så få det gjort hurtigst muligt.

Her kan I under Adfærd, se hvor jeres besøgende evt. måtte falde fra. Endvidere får i tal der belyser hvor lang tid den besøgende er på shoppen, samt jeres afvisningsprocent bliver belyst.

Arbejd med disse date, så optimerer du dine chancer for succes.

Google AdWords kunne være en mulighed, simpelthen for at få testet shoppens konkurrencedygtighed. Ved at ligge annonce direkte på behovsafdækkende søgeord, så vil du hurtigt kunne få et validt billede af konverteringsrate mm.

Jeg står til rådighed på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis det måtte have din interresse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

har i tjekkede om jeres priser er højere end konkurrenters prøv google jeres produkter så finder i selv svaret , jeg vil mene priserne er noget af det mest afgørende

der er hård konkurrence både markedsføring og prisen så der ligger nogle udfordringer deri at komme til at tjene nogle penge .

facebook likes del siden lad kunderne give feedback når købt noget trustpilot og facebook

seo få også google plus på siden

lav en blog på siden så får du mere gratis organiske trafik

gratis trafik vil jeg også oprette https://www.google.com/business/ side gør det igennem google mape det synes jeg er lettest og få derved nemmere op organiske i lokale søgninger man får typiske en aktivering kode efter 14 dage

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)