Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link til hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlĂŠg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 16
IndlĂŠg ialt: 3
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Jeg kan lĂŠse, at andre ogsĂ„ har problemer med at fĂ„ deres hjemmeside frem pĂ„ Google, og det tilrĂ„des sĂ„, at man 'linker fra Amino'. Jeg forstĂ„r ikke helt, hvad der menes - kan nogen oplyse en ikke sĂ„ IT-kyndig😊?
Mvh. Line

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
IndlĂŠg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med links fra eksempel Amino, eller andre sites, sÄ fortÊller du Google at indholdet pÄ din hjemmeside er vÊrdiskabende. Dette er ogsÄ kaldet linkbuliding.

Du burde kunne finde din hjemmeside pÄ Google uanset hvad. PrÞv at sÞg: site:(dinhjemmeside.dk)

Hvis ikke, sÄ har du nok aktiveret en blokering.

Hvis du har spÞrgsmÄl her til er du velkommen til at kontakte mig pÄ simon@erhvervshjemmesider.dk, sÄ kan vi kigge pÄ din case :-)

Tilmeldt 14. Aug 16
IndlĂŠg ialt: 3
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for respons!
Det vil altsÄ sige, at hvis jeg skriver linket her:
www.kirkeeskilstrup-bb.dk
- er det sÄ det, der menes med 'at linke'? Ja, undskyld, hvis jeg skal have det slÄet ud i pap:)!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
IndlĂŠg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du har nu lavet et indadgÄende link til din hjemneside :-)

Tilmeldt 14. Aug 16
IndlĂŠg ialt: 3
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
IndlĂŠg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er det nok man bare sÊtter linket i sÄdan en trÄd her eller andre steder, eller krÊver det ogsÄ at folk trykker pÄ linket.

Og hvordan deler man sit link pÄ andre hjemmesider uden at man spammer forskellige fora.

Tilmeldt 17. Dec 16
IndlĂŠg ialt: 21
Fra  www.3telefonitilbud.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line! 
Ja, det kræver stort arbejde at komme frem i toppen på Google. Der er stor forskel på kvaliteten af links, da de helst skal komme fra sider med en vis potion trust. 
Links fra eksempelvis amino er nofollow, dvs. det ikke giver en markant fremgang, men de er alligevel gode til at skabe en naturlig linkprofil. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
IndlĂŠg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 13. Dec 16
IndlĂŠg ialt: 1
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

Hvis du er helt ny inden for SEO-optimering og linkbuilding, kan jeg på det kraftigste anbefale dig at tage et kursus. En hurtig søgning på "SEO kursus" og hvor du befinder dig, skulle gerne kunne give dig nogle muligheder. En anden løsning, som mange også har rigtig gode erfaringer med, er at hyre et SEO Bureau til at optimere din hjemmesides placering på Google. Jeg har set mange brugere herinde som tilbyder individuelle løsninger. Du kan også blot søge efter SEO Bureau på Google og se om der er noget som tiltaler dig.

Side 1 ud af 1 (9 indlĂŠg)