Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner(e) søges til online portal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort om portalen:

ITguruen.dk er en gratis tjeneste der gør det nemt for almindelige mennesker at få hjælp med deres it-problemer.
Efter at have oprettet en bruger på siden, kan man oprette sin it-opgave. Herefter kan både freelancere og mindre forretninger byde på den.

Konceptet kan sammenlignes med Autobutler.dk bare for it-opgaver.

Jeg har gennem det sidte år selv udviklet og drevet www.ITguruen.dk med nogenlunde success.
Mit primære fokus har lagt på udvikling af platformen kodemæssigt. Samt strømlining af konceptet så det virker mest overskueligt for brugerne.

Jeg søger:

Jeg syntes at være nået til at punkt nu hvor der skal sættes ordentligt gang i projektet og til det søger jeg en eller flere ildsjæle som vil være med til at give den en skalde. Jeg forventer ikke at man siger sit job op og kører fuld tid på projektet, men jeg forventer at man er villig til at bruge så meget af sin fritid som muligt på det.

Primært leder jeg efter nogen med erfaring indenfor salg og marketing, og som gider at påtage sig den opgave.
Men er interesseret i at høre fra alle som syntes projektet lyder spændende, uanset hvad din baggrund er.

Jeg kan kontaktes her på Amino i PB eller gennem formularen på www.itguruen.dk

Forretningsplanen haves og kan sendes til dem som viser interesse for projektet.

Mvh Morten 

Tilmeldt 16. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Prøv eventuelt at opret dig på Accordo.dk. Det kan være du kan finde den helt rigtige forretningspartner der. 

De bedste hilsner

Accordo.dk

Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Savner fortsat en samarbejdspartner, eller nogen der kan sætte mig i kontakt med et netværk af potentielle partnere! ;)

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle specifikke erfarings krav til en eventuel partner?
Hvad skal en person have af erfaring/uddannelse. 

Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Ronnie,

Som jeg skrev i indlægget, så leder jeg primært efter folk med erfaring indenfor salg og marketing.

Det er ikke vigtigt for mig at personen har relevant uddannelse, men mere lysten til det og kan se potentiale i projektet.

Smid mig gerne en PB hvis du vil forklare lidt om din baggrund og hvad du mener at kunne byde ind med ;)

Mvh Morten B

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, jeg har nu skrevet en mail under kontakt formularen på ITGururen, og deri kan du vel se min mail, og kontakte mig tilbage den vej. :-)

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har sendt en PM i går :-)

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en PM

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)