Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress som blog guide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg forsøger at lave en Wordpress blog med guides, til det formål at fylde lidt mere på søgemaskinerne. Men er helt ny på Wordpress, og har derfor lidt spørgsmål.

Skal jeg benytte et specielt SEO Theme ?
Nogle gode SEO plugins ?

Som ugangspunkt er planen at få skrevet en masse artikler, som kan ses her: http://www.e-cigaret.info/hvad-er-e-juice-lavet-af/
Men kan man også overdrive med brugen af keywords ? og skal der links på alle keywords ?

På forhånd tak

Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO delen af en hjemmeside er desværre ikke bare et plugin. Mit bedste råd er at google nogle guides eller betale dig fra det. Men SEO er i bund og grund bare at google (og andre søgemaskiner) finder dig, eller sagt på godt dansk REKLAME!

Alt ligefra dine URL keywords til indkodet materiale på siden - dog vil du finde mange guides der fortæller dig at du skal skrive det samme mange gange osv. Google er møg klog, og det vil ikke virke. Du er velkommen til at skrive, vil gerne hjælpe med det basale - men derfra koster det uanset hvor du går..

Lasse A. S. Kjergaard

Smith

Tilmeldt 15. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at installere YOAST SEO Det plugin er sindsygt godt! :)

Ellers vil jeg anbefale dig at læse diverse guides til wordpress. Med hensyn til Seo friendly urls. Cronical tags. mm.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt er Wordpress rimeligt optimeret, men er der ikke noget lækker tekst på din side med de rigtige nøgleord, vil du aldrig komme op ved siden af andre kilder i din niche, som Google ser som mere relevante. Kort fortalt: Du kan have styr på alt det tekniske, men laver du ikke tekst er det ligemeget.

Nogle gode udgangspunkter / basale begyndelser i SEO-verdenen:

-Lav sider/indlæg om dine emner/keywords og nævn dine keywords 0,5%-5 procent af alle ord (kaldes Keyword density). Gerne artikler på 500+ ord, dvs keyword nævnt 2,5-25 gange på et indlæg).

-Check at hver underside kun har et h1 (det går galt ved mange temaer) -> Brug SEOQuake chrome plugin.

-Brug billeder med alt-tekster, husk h2 tags og så videre.

-Intern linkbuilding.

-Udfyld metatags med SEO by yoast-pluginnet.

Hvis du vil læse, er der tonsvis af lange og gode indlæg, samt E-bøger. Overvej SEOlex eks (eller lav en googling på "onpage seo" eller "seo begynderguide".

Når du er færdig med selve siden, kan du desuden kigge på Linkbuildingbogen eller artikler om selvsamme emne.

Held og lykke, skriv gerne hvis du har spørgsmål :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Overdrivelsen du snakker om kaldes "keyword stuffing" og nej, der skal ikke nødvendigvis smides keywords på alle links (læs om "anchor texts" eller "brugen af ankertekster")

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)