Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til god webdesigner?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Thyholm
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoer,

jeg skal have lavet en ny webshop, og vil høre jeres forslag til gode webdesignere, da jeg synes det er en jungle, og det ikke er særlig gennemskueligt mht. Pris. Jeg er tidligere blevet "snydt" så tænker at jeg denne gang vil spørge herinde først.

mvh Mathias 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine krav til webshoppen?
Det kan være lige forskelligt som dag og nat.
Skriv lidt om dine ønsker, så vil du få bogle kvalificerede bud fra webdesignere.
Jeg vil foreslå dig www.icode.dk som er supergod til en lav pris, og som forstår at lytte til dine ønsker og krav.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på kim@cyberdata.dk så jeg kan høre mere om dine krav og evt. give dig en fast pris på opgaven.
Hos os betaler du først når din shop er som du ønsker den.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Træls med en dårlig oplevelse i bagagen. Håber du har taget noget erfaring med derfra, således at du ikke vil opleve dette igen.

Jeg vil rigtig gerne høre nærmere ind til din ønsker jf. webshoppen.

Vi udarbejder alle vores kunders webshops i WordPress, med WooCommerce implementeret. Med denne konstellation kan vi udarbejde en professionel løsning der er tilpasset dine behov.

Indledningsvis høre jeg gerne fra dig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller tlf 70 40 40 50. Så kan vi tager en uforpligtende snak omkring dine ønsker, og evt. sparre lidt omkring den bedste løsning.

Du kan læse mere om vores WooCommerce løsning på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

Håber på at høre fra dig :-)

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias, 

Vi vil utrolig gerne hjælpe dig med din nye webshop og tilbyder flere løsninger - alt efter dine behov og ønsker. Det kan godt være en jungle og til tider svært at finde den rette og kompetente til at klare opgaven. Det er altid vigtigt, at man ser tidligere udført arbejde og har nogle indgående møder med det bureau, man nu vælger. 

Hos Grafikr ApS har vi mange forskellige kunder; Alt fra den lokale tømmermester, til startups som har fået millioninvesteringer gennem Løvernes Hule (Washa) samt veletablerede kæder og virksomheder i Danmark. Uanset størrelse, så finder vi en løsning.

Du kan se lidt mere om tidligere udført arbejde her: www.grafikr.dk/cases 

Hvis du kan uddybe opgaven, så kommer vi gerne med et uforpligtende tilbud og en skarp Amino-pris ;-) 

Fang mig på: 
+ 45 22 19 79 24 
ehj@grafikr.dk 
www.grafikr.dk 

Venlig hilsen
Erik Holflod Jeppesen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, Det lyder bestemt ikke som nogen særlig god oplevelse du har hos en tidligere webdesigner. Jeg vil ikke opfordre dig til hverken at vælge mig, en samarbejdspartner eller lign. - jeg kan se der er flere webdesignere, som har skrevet en kommentar med hvorfor du skal vælge dem osv. Mit forslag er at du tager et kig på dem, som du synes virker interessante. Derefter vil jeg forslå dig, at du indhenter flere forskellige tilbud også kan du til sidst sammenligne dem. Jeg håber du finder ud af en god løsning. Du må selvfølgelig gerne tage kontakt til mig - enten direkte via tlf. på 31360737 eller via mail på Kasper@sedia.dk Ellers gå ind på www.sedia.dk - se hvad vi kan. Hvis du får lyst kan du altid kontakte mig. God dag.

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Sedia Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Jeg arbejder hos www.sedia.dk, vi arbejder indenfor hjemmesider og online markedsføring

Kontakt mig gerne hvis du har spørgsmål, vi er altid klar på at finde den bedste løsning, til en god pris. 

Med venlig hilsen 

Kristoffer Bjerre 

Mail.: kristoffer@sedia.dk 

Tlf.: + 45 23 84 90 69

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi er mange om buddet, og vi mener selvfølgelig allesammen vi er den bedste :)
Jeg peger overraskende nok på mig selv.

Smut forbi www.damgraphics.dk og se hvad jeg tidligere har lavet.


Side 1 ud af 1 (8 indlæg)