Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg Google til at finde min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil stærkt anbefalde dig tag fat i en SEO og tag en evt snak med dem og forhøre hvad DE netop kan gøre for dig om hvilket forventer du selv har.. VI kan sagtes hjælpe dig med sagen.

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Sedia Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Har du fundet en løsning. 

Ellers er du meget velkommen til at kontakte mig på mail.: kristoffer@sedia.dk eller ringe på 23 84 90 69, så vil jeg meget gerne hjælpe. 

Med venlig hilsen

Kristoffer 

Sedia.dk 

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så prøver jeg lige igen med min nye hjemmeside. Har skiftet til Wordpress, da Weebly irriterede mig og puttet mere tekst på forsiden. Håber, det virker. 

www.kaninpension.wordpress.com

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Linker lige til min hjemmeside igen her i min egen tråd. Nu kan google finde siden, men den kommer først på side 2 i søgeresultaterne www.kaninpension.wordpress.com

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Nu har jeg ikke lige undersøgt din side, men læst tråden her igennem. Hvis din side nu ligger på side 2, så skal du blot blive ved med at arbejde med din side. Her tænker jeg på SEO. Metabeskrivelser osv skal være korrekte i forhold til de ord, som du tænker folk med interesse for din side, ville søge på. Husk også at inddrage dem i dine tekster, således at det bliver nemmere for Google, at "Anerkende" din side. 

Ellers skal du bare væbne dig med tålmodighed.

Jeg stiller mig selvfølgelig til rådighed, såfremt at du har brug for hjælp til, at komme det sidste stykke vej. Når du nu gerne vil lære det, så kunne en rapport med konkrete løsningsforslag og ideer måske være relevant. Send mig en mail på anita@farosmarketing.dk, så finder vi en fornuftig pris på dette. :)

Ha' en god dag!

Anita  

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)