Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sindal
Tilmeldt 7. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Mp-tryk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer ☺
Jeg har nu haft min webshop kørende i godt et halvt års tid, men jeg bliver ikke fundet på søgemaskinerne, for har ikke fået lavet SEO på shoppen.
Nogle gode råd til hvem man skal vælge, som ikke bare snupper penge uden at lave arbejdet?
Jeg har ikke nogen million virksomhed, så det behøver ikke være det dyreste af det dyre ☺
Shoppen hedder www.mp-tryk.dk 👍😀
På forhånd 1000 tak for hjælpen ☺

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med en søgeordsanalyse

Identificer hvilke søgeord dine brugere anvender i søgemaskinerne og ikke mindst intentionen bag disse søgeforespørgsler. Vi bruger søgemaskinerne til at finde svar og din opgave er derfor, at besvare de spørgsmål der har relevans. Der findes i dag flere søgeordsværktøjer så som Google Søgeordsplanlægning, der kan hjælpe dig med, at identificere de søgeord, som du skal fokusere på i din videre søgeordsoptimering.

Har også sendt dig en pm med Søgemaskineoptimering(SEO)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi hjælper dagligt mange, både mindre og større virksomheder, med at optimere deres synlighed i søgemaskinerne. Jeg har gjort det i knap 20 år nu og har et godt team. Så vi kan garanteret også hjælpe dig - også selvom din budget er begrænset. Smid en mail til mig på mikkel@waimea.dk eller kig indenfor på www.waimea.dk

En af de ting du under alle omstændigheder skal have gjort noget ved, er din linkpopularitet. Jeg kan lige nu kun finde to andre domæner der linker til dig. Vi tilbyder bl.a. en service vi kalder Linkbuilding+, hvor vi identificerer de links du bør få lavet, men hvor vi deles om det praktiske arbejde. På den måde for du dobbelt så mange links til samme pris. Det er en service som rigtig mange mindre virksomheder er glade for - og det virker!

Men der er garanteret også andre ting du kan og bør gøre for at øge din synlighed. Det kan vi hjælpe dig med at se nærmere på, så du skridt for skridt kan blive mere synlig. Det kommer ikke på en gang, men ved systematisk og målrettet at optimere dit website VIL det blive bedre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)