Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med rullegariner

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup:

Kasper:
så skal jeg med glæde lige ændre det for dig gratis. Det tager ikke mere end 5 minutter.

Hvad er det for noget sludder. Det kan ikke lade sig gøre at indsætte/vælge billeder for alle varianter i en webshop på 5 minutter.

Undskyld mig. Men du misforstår mig vidst.

Hun har fået sat billederne ind. Hun forstår bare ikke hvorfor f.eks rød ikke skifter til rød når man vælger rød i hendes dropdown. Det tager ikke mere end 5 minutter og ordne. 

Jeg er ked af du skulle give mig 1 stjerne for det. Det var ren og skær for at være flink overfor henne.

Tilmeldt 10. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, det er utrolig flink af dig. Men jeg er ikke så langt endnu.

Jeg skal bestemme mig for webbutik løsningen, hvilket så bliver wordspress med woo modulet da som Kasper skriver, det kan vise billederne. 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:
Hun har fået sat billederne ind. Hun forstår bare ikke hvorfor f.eks rød ikke skifter til rød når man vælger rød i hendes dropdown. Det tager ikke mere end 5 minutter og ordne. 

jeg forstår udemærket opgavens omfang. Et produkt med få varianter tager kun et øjeblik, men nu er der ifølge trådstarter tale om flere produkter med mange varianter.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

JanneSR:

Hej Simon

Tak skal du have, jeg tjekker lige Wordspress modulet ud. Jeg er ret velbevandret i Wordspress på hjemmeside delen, så vil først lige se om jeg kan se andet selv også, for at holde omkostningerne nede. Anede ikke det fandtes.

Jeg gemmer dine oplysninger.

Vh.

Janne

Hej Janne
Det er bare i orden. God arbejdeslyst!

Nu ved du hvor du kan finde mig :-)
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)