Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress webshop - på andre sprog end dansk?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er gået i luften med mit næste eventyr - en webshop som sælger..... slynger og bæreseler til børn. Min kone står for det produktmæssige, mens jeg varetager teknikken. Shoppen er sat op i Wordpress og vi finpudser hver dag. Nu er der for alvor kommet vind i sejlene og det er tid til at kigge over Sundet, hvor et købelysten broderfolk sidder klar :)

Jeg vil derfor høre, om det er muligt at sætte vores webshop op på svensk, dvs. med svenske beskrivelser, priser osv. af produkter, men med ét fælles admin, så vi ikke skal have to systemer kørende parallelt. Der er lagerstyring, så mængder af de forskellige SKU skal slå igennem på begge versioner. (Håber det gav mening?)

Er der nogen bud på, hvordan vi kan komme videre med opgaven?

www.kængurubarnet.dk

De bedste hilsner,

Morten

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Nicolaisen:
Jeg vil derfor høre, om det er muligt at sætte vores webshop op på svensk, dvs. med svenske beskrivelser, priser osv. af produkter, men med ét fælles admin, så vi ikke skal have to systemer kørende parallelt.

 

Hej Morten.

Det kan du lave med https://wpml.org/ The WordPress Multilingual Plugin.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Vi implementeres normalvis det meget gængse plugin WPML (Som Niels linker til herover) til dette, når vores kunder har dette behov. Her kan du let og brugervenligt håndtere dine sprogvarianter. Når WPML er opsat korrekt, så er det også forholdsvis let at tilføje yderligere sprog fremadrettet. 

Kontakt mig gerne hvis du har behov for assistance: simon@erhvervshjemmesider.dk

God arbejdslyst :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)