Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 20
Fra  www.Cherries.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har haft min webshop i 2 år og har solgt en masse derinde. 

Har her for nylig fået nye partner som synes at hjemme siden virker meget amatør argtig..

Så de vil lave et helt nyt design!?

Ser det amatør argtigt ud eller er det bare de nye partner der over driver??? 

Vil meget gerne høre jeres mening...

Siden hedder www.Cherries.dk

Tak på forhånd

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke, om jeg synes, den er decideret amatør-agitg. Men der kan altid forbedres. 

Webshoppen er efter min vurdering super pæn - pænere end de fleste.

Måske lidt mere tekst under produkterne? :-)

Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 20
Fra  www.Cherries.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

det synes jeg også selv.. mange tak 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohsen99:

det synes jeg også selv.. mange tak 

Men prøv at spørg lidt ind til, hvad de mener, der skal forbedres. Er det forside? Produktside? Osv... :-)

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin hjemmeside, den eneste indvending jeg har, er at man ikke kan trykke på "Chemiser", mens man kan trykke på de 2 andre :) 

Hvis i skulle få brug for noget professionelt hjælp, skriver i bare kontakt@sebastianhoerberg.dk 

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohsen

Vi har før kort drøftet din shop pr. telefon.

Enig med de andre I tråden ift. at shoppens generelle design er ganske udmærket. Der kan dog selvfølgelig altid findes forbedringer. Eksempelvis synes jeg at produktoversigten via mobile enheder bør optimeres til at kunne vise mere en ét produkt af gangen.

Et nyt design kan komme på tale hvis I ønsker at fortage et strategiskifte, ift. det generelle udtryk.

Du ved hvor du finder mig hvis du skal bruge yderligere :-)


Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din webshop gør mange ting rigtigt, men der er også en del ting der kunne forbedres mht. designet og brugervenligheden på siden.

Nogle ting af de første ting som er forvirrende for mig som kunde:

- Jeres produkter er fint splittet op i kategorier i menuen, men jeg kan ikke gå til selve overkategorien ved at trykke på menulinket. 

- Under en kategori får jeg en masse produkter, men jeg har ikke mulighed for nemt at dykke ned i underkategorierne i denne kategori. Her skal jeg op i menuen igen.

- Indgangene på forsiden (Chemiser, Babydoll og teddy) - her er kun babydoll og teddy klikbare. Som bruger er det heller ikke klart om det er produkter, kategorier eller hvad der menes her.

- Produkterne på forsiden flyder meget ud i hinanden og mangler en bedre adskilling af disse.

- Produktsiden virker meget rodet, og mangler en større fokus på produkt tekst og en meget klarer / større CTA.

Det er nogle af de ting jeg lagde mærke til da jeg var et smut inde på din shop. Selvom du har et rigtig fint udgangspunkt med din nuværende shop, så er jeg sikker på at du kan forøge din konverteringsrate ved gøre det nemmere for kunden at handle hos dig.

Har du brug for et gennemarbejdet shopdesign kan du kontakte mig på daniel@shopstar.dk.

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hastigheden på en hjemmesiden er en af de aller vigtigste ting i år 2016 mener google med alle de mobil enheder med mere og den er forfærdelige så hovedoversagen jeg ville ny side https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fcherries.dk%2F&tab=mobile

jeg synes der kan laves meget seo men jeg har altså ikke 2 timer lige nu til at skrive alt det der kan forbedres på siden ved seo , måske får lidt tid imorgen eller tirsdag der er jo meget der skal skrives her der kan forbedres 

hastigheden  http://www.waimea.dk/blog/seo/seo-forudsigelser-for-2016.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)