Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop masser af kunder men ingen salg

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra aabenraa
Tilmeldt 17. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan se en af de annocer jeg køre pt. med 20 % rabat.

https://www.facebook.com/jmparts.dk/posts/1275503292490128

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 32
Fra  berntelkjaer.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger du specifikt om sidens troværdighed. Jeg synes personligt ikke, at siden er utroværdig. Den ligner heller ikke et stort firma, men jeg ville gerne selv handle der, hvis jeg manglede den slags varer.

Jeg skal ikke kloge mig på, hvad der skal til for at sælge motocrossudstyr, men jeg tænker umiddelbart, at det måske er et lille marked? Måske er det et spørgsmål om at få >relevant< trafik til siden. Jeg kan se, at du i facebooks interface kan ramme 39.000 i dk der har interesse i motocross, og så kan du måske indskrænke mere på alder eller andre interesser. Det bør være muligt at køre nogle annoncer som CPM til en overskuelig pris.

Følg Marketing Automation-bloggen på berntelkjaer.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jacob:

Hej Mikael.  

Du må meget gerne kontakte mig i en pb da jeg er stået lidt af med alt det der så kan vi lige tage den der over. 


jeg ved ikke hvordan retter i dandomain shop dog tror jeg at dandomain kan vejlede dig hvad skal gøre , jeg gætter på de har nogle tilføjelse moduler noget i indstillinger der kan slås til 

jeg arbejder mest med Wordpress der er det meget enkelt , jeg tilføjer et plug in og så er de fleste fejl rettet 

du vil komme langt ved gøre billederne mindre men svært kun billederne at kunne få en høj pagescore ved at rette billederne kun

angående 404 fejl hvis ikke findes løsninger der alarmer når der laves fejl må du altså tjekke selv bedre det forbedre også siden 

angående 301 er fordi den gør det 2 gange først den ene shop og så hele url det skader nok lidt men der er nok ikke meget at gør ved det , kode i dandomain mod ikke deres udvikler retter løbende så det fungere endnu bedre , det går jeg udfra

jeg tror kiggede demo dandomain der findes mange demo der er forskellige pagescore på dem , jeg ved ikke om de dyrere eller de billige er bedst spørg dandomain 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra aabenraa
Tilmeldt 17. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner du billederne på shoppen de er alle sammen i 400x400 er det for stort til shoppen det virker fint fra min pc med hurtig op loading af sider?? 

Det fejl du nævner er ikke nogen jeg kan se kan du evt linke til dem? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jacob:

Nu nævner du billederne på shoppen de er alle sammen i 400x400 er det for stort til shoppen det virker fint fra min pc med hurtig op loading af sider?? 

Det fejl du nævner er ikke nogen jeg kan se kan du evt linke til dem? 

puha billederne når jeg oplader så gør også sådan som dig , jeg har bare et plug in på min side der gør billederne mindre på min side

kontaktsiden fodnoten 404 fejl hele siden igennem det giver mange 404 fejl på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg prøvede https://kraken.io/web-interface de kan godt bruges det er bedste program jeg kender og hurtig hastighed er noget af det aller vigtigst i søgeord optimering så det er værd at bruge tid på

jeg synes også spørg dandomain om de har en tilføjelse modul der automatiske laver billeder optimeret til hjemmesider lige som Wordpress har med et plug in det er aller lettest at have 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jacob:

I kan se en af de annocer jeg køre pt. med 20 % rabat.

https://www.facebook.com/jmparts.dk/posts/1275503292490128

Du kunne jo prøve at kontakte lidt klubber som du mener ville kunne have interesse i din forretning, og tilbyd dem evt 5% rabat på alt som en gulerod.

jeg har selv vundet mange kunder på denne front ved at kontakte forskellige klubber som interesser sig for fluefiskeri, og de kan jo ligeledes anbefale dig videre til andre.

Fra aabenraa
Tilmeldt 17. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er noteret og vil helt klart undersøge mulighederne for sådan en aftale 

Tak for svar. 

mvh Jacob 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)