Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncer på TV 2

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

Jeg er nystartet selvstændig massør og fysioterapeut. Jeg har endnu ikke købt egne lokaler, men behandler patienter hjemme hos dem.

Jeg har et godt netværk af venner og familie, der er loyale kunder. Henover sommeren har det været tydeligt, at jeg skulle have en bredere kundeskare hurtigst muligt.. Wink

Jeg har hængt sedler op i træningscentre, dagligvarebutikker, mm. Jeg har skrevet indlæg på træningsfora. Jeg har brugt Google AdWords. Noget har været bedre end andet.

Jeg så et spot på TV om TV 2s nye platform: http://tv2direct.dk.

Det gav mening for mig at prøve en lokal dansk hjemmeside fremfor Google og Facebook. Det var en anbefalelsesværdig oplevelse.

Man kan designe sit eget banner og købe en hel kommune for et par hundrede kroner. Herefter kan man betale med MobilePay eller kreditkort. Ens banner kommer på forsiden af tv2.dk. Det er et rigtig flot initiativ fra TV 2.

Jeg annoncerede i Gentofte kommune en hel dag for 225,00 kroner. Jeg fik tre bookinger. 2 af kunderne har allerede fået gentagne behandlinger.

For min lille virksomhed har afkastet på investringen været positiv. Har I andre erfaringer med tv2direct.dk?

Jeg vedhæfter mit banner og pris for min næste kampagne til jeres inspiration. Blot en anbefaling op til weekenden :-)

Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)