Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel anbefaling

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

unoeuro.com burde kunne klare 750 besøgene om ugen deres lille webhotel 

hvis der er noget der trækker cpu opad har de deres pro webhotel , altså en  stor slider , med mere det  behøver altså ikke være tunge billeder der trækker cpu op ad 

hvis i får mange flere besøgene skal du nok op i et endnu større webhotel 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen gange rammer jeg 1200-1300 

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lindblad,

Vi har særlig hosting målrettet wordpress og woocommerce. Send mig evt. mail hvis du er interesseret, så kan jeg sende dig nogle shops du kan teste hastigheden på.

Læs også mere her: https://www.proudwing.com/da/wordpress/

Du får ekstrem god support hos os, og servere som er lynhurtige og stabile :-) 

Mvh
Andreas

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

VÆLG SURFTOWN!!!!!

super reelt firma, stabile servere, fantastisk sød support også ved de billigste hoteller... 

og ikke mindst: du får ingen ubehagelige regninger, dvs. ingen løbende abonnementer eller at de opkræver penge efterskudsvist. 

Kontrolpanelet/adm. delen er også væsentligt bedre og enklere end andre nævnt på denne tråd(ingen nævnt, ingen glemt)

surftown.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lindblad1,

Der er kommet masser gode bud allerede - men jeg synes alligevel, at du også skal se på min virksomhed, Meebox.net. Vi leverer i dag hosting til mange tusinde kunder med behov alá dine, og vil også kunne hjælpe dig - både nu, men også når det vokser og du pludselig har 100.000 besøgende

Kig på det - hvis du har nogen spørgsmål kan du bare tage fat i mig på ace@meebox.net

Go' weekend! 👍

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lindblad1:

Hej Lucas

Vi snakker om Woocommerce, 600 produkter med varianter og med ny produkter jævnligt, besøg antal har jeg ikke helt et tal på. med 750 ugentlig ca mere i højsæsonen.

Altså jeg kan jo altid anbefale min egen virksomhed hosting4real.net/webhoteller/ - vi er ret awesome hvad angår hastighed og skalerbarhed med at håndtere trafik, vi plejer ret ofte at flytte folk fra konkollegaer når de konkollegaer ikke kan følge med mere Smile

Du kan altid bruge 'amino2016' som rabatkode hvis du vil have 20% rabat (forevigt)

Samtidig med det får du personlig support, som går det ekstra mil (faktisk nok nærmere 10), vi hjælper glædeligt med optimering af din løsning for at få endnu mere hastighed ud af den.

Skal jeg anbefale konkollegaer, så er der UE som gør det ret godt i deres prisklasse sammenlignet med de andre til samme pris, og endda nogle lidt mere 'pricy' løsninger - højere pris er der også Proudwing som gør et godt stykke arbejde :-)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)